همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، بخش جراحی قلب بیمارستان تأمین‌اجتماعی شریعتی اصفهان با دو اتاق عمل و ۶ تخت مراقبت‌های بعد از عمل با حضور معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی و جمعی از مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.

 گویای خبر – به گزارش پایگاه خبری سازمان تأمین‌ اجتماعی، بیمارستان شریعتی اصفهان یکی از مهم‌ترین مراکز بیمارستانی سازمان تأمین‌اجتماعی در استان اصفهان است و برای ایجاد و تجهیز بخش جراحی قلب این بیمارستان، بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی و هیأت همراه همچنین در جریان سفر به استان اصفهان و شرکت در مراسم افتتاح بخش جراحی قلب بیمارستان دکتر شریعتی که همزمان با ایام‌الله دهه فجر و سالروز میلاد مسعود امیرالمؤمنین علی (ع) انجام شد، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان دکتر شریعتی و بررسی روند ارائه خدمات به بیماران در این بیمارستان، با اهدای گل، این ایام مبارک را به کارکنان و بیماران بستری در این بیمارستان تبریک گفتند.
دکتر مهدی اسلامی، معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی در حاشیه مراسم افتتاح این بخش گفت: بیمارستان شریعتی اصفهان از بیمارستان‌‎های بزرگ سازمان تأمین‌اجتماعی است که با ۳۵۰ تخت فعال، در خدمت بیمه‌‎شدگان قرار دارد و با افتتاح بخش جراحی قلب این بیمارستان، شاهد ارتقای خدمات بیمارستان به جامعه شریف بیمه‌شدگان و بازنشستگان خواهیم بود.
دکتر اسلامی معاون درمان و دکتر ناقوسی مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین در سفر به استان اصفهان از برخی مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی در شهرهای مختلف این استان بازدید کردند و در گفت‌وگو با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی برای رفع مشکلات و ارتقای خدمات درمانی تأمین‌اجتماعی در فولادشهر، نجف‌آباد، شاهین‌شهر، خمینی‌شهر، درچه و لنجان تصمیمات لازم را اتخاذ کردند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری سازمان تأمین‌ اجتماعی