مدیرعامل برج میلاد تهران عنوان کرد: مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به عنوان خانه جشنواره‌، همزمان با برگزاری بزرگ‌ترین رویداد سینمایی کشور آماده برگزاری این دوره از جشنواره است.

به گزارش گویای خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «عباس حیدری» مدیرعامل برج میلاد تهران از آمادگی این مجموعه برای میزبانی از منتقدان و هنرمندان در چهلمین جشنواره فیلم فجر خبر داد و گفت: مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به عنوان خانه جشنواره‌، همزمان با برگزاری بزرگ‌ترین رویداد سینمایی کشور آماده برگزاری این دوره از جشنواره است.
حیدری، با اشاره به لزوم رعایت نکات بهداشتی گفت: بر اساس شیوه‌نامه بهداشتی ستاد مقابله با کرونا، فاصله گذاری صندلی‌های سالن اصلی مرکز همایش‌های برج میلاد تغییر یافته و با توجه به ارتفاع سالن و تهویه مناسب موجود، جای نگرانی وجود نخواهد داشت. بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره ثبت نام حاضران در مجموعه مرکز همایش‌های برج میلاد تنها بر اساس تزریق دو دوز واکسن امکان پذیر بوده است.
مدیرعامل برج میلاد ادامه داد: با توجه تجربه سال‌های قبل امسال پهنای باند اینترنت توسعه یافته و اینترنت مرکز همایش‌ها با سرعت مناسب در اختیار خبرنگاران و عکاسان قرار گرفته و آن‌ها به راحتی می‌توانند مطالب و عکس‌های خود را در رسانه مورد نظر منتشر کنند.
حیدری تصریح کرد: برج میلاد تهران وظیفه ذاتی خود می‌داند که در راستای برگزاری مهم‌ترین رویداد سینمایی کشور، بعد از چند سال غیبت در جشنواره فیلم فجر، امسال نهایت همکاری را با مسوولان سازمان سینمایی و اهالی رسانه و هنرمندان داشته باشد و دستور شهردار محترم تهران دکتر زاکانی و معاون محترم امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری جناب آقای توکلی زاده نیز بر استفاده از تمام ظرفیتها در همکاری برای برگزاری جشنواره فیلم فجر بوده است‌.
چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به دبیری مسعود نقاش‌زاده برگزار خواهد شد.

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی