فرمانده انتظامی پایتخت از برخورد قانونی با باشگاه‌های غیرمجاز و خارج از عرف خبر داد.

 گویای خبر – به گزارش خبرگزاری فارس، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در دیدار رئیس و اعضای هیأت فدراسیون بدنسازی اظهار داشت: پلیس از همه رشته‌های ورزشی و ورزشکاران حمایت می کند.

 سردار حسین رحیمی در دیدار رئیس و اعضای هیأت فدراسیون بدنسازی با وی با اشاره به این که ورزش، شادابی و طراوت و سرزندگی را به همراه دارد و ترویج و توسعه ورزش همگانی و حرفه‌ای نیاز همیشه جامعه ما است، تصریح کرد: ورزش بدنسازی ورزشی مفرح و ارزشمند و نشاط آور است که مورد توجه و اقبال جوانان و نوجوانان قرار دارد.

 وی با اشاره به این که پلیس از همه رشته های ورزشی و ورزشکاران حمایت می کند، عنوان داشت: حمایت همه جانبه خود را از فدراسیون رسمی و قانونی اعلام می‌داریم و از توسعه ورزش همگانی و قهرمانی کشور حمایت کنیم.

 رییس پلیس پایتخت با اشاره به این که پلیس اماکن پایتخت با همکاری فدراسیون هیأت بدنسازی کشور با باشگاه‌های غیرمجاز و خارج از عرف برخورد قانونی خواهند کرد، بیان داشت: به طور حتم وجود باشگاه های غیر مجاز می تواند سلامت جسمانی و عقلانی و اخلاقی ورزشکاران ما را به مخاطره بی اندازد.

رئیس فدراسیون بدنسازی کشور از حمایت های پلیس پایتخت قدردانی کرد.

در این جلسه نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی کشور با قدردانی از حمایت‌های پلیس پایتخت از این فدراسیون، عنوان داشت: حدود ۵ هزار باشگاه بدنسازی در تهران به صورت رسمی و قانونی در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به این که این فدراسیون دارای ۱۱ رشته ورزشی است بیان داشت: برای ساماندهی باشگاه های بدنسازی و حمایت از باشگاه‌های معتبر و برخورد با باشگاه‌های غیرمجاز نیازمند حمایت‌های پلیس در برخورد با افرادی متخلف در این حوزه هستیم.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس