مدیرعامل بانک ملی ایران در بازدید از شعب مرکزی، زهک، پایانه مرزی میلک و شعبه امام خمینی (ره) زابل که با هدف نظارت و کنترل نحوه سرویسدهی به مشتریان در روزهای پایانی سال صورت گرفت، ضمن گفت و گوی صمیمانه با کارکنان و مشتریان، خواستار شتاببخشی و تقویت جذب منابع جدید در راستای تکمیل زنجیره ارزش در بانک شد.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده در این بازدیدها ضمن تقدیر از تلاش بیوقفه کارکنان این شعب، از نزدیک در جریان فعالیت و روند خدمترسانی به مشتریان این شعب قرار گرفت و همچنین تدابیر لازم برای رفع مسائل مطرح شده و ارتقای وضعیت این شعبه را ارایه کرد.
وی با اشاره به ایجاد رویکردهای نوین در بانک ملی ایران گفت: تغییر رویکرد در این بانک موجب شده اجرای بانکداری جامع، به عنوان یکی از اولویتهای مهم بانک، در دستور کار قرار گیرد.
دکتر نجارزاده در این دیدار بر سرعت بخشی ارایه خدمات بهینه در حوزه بانکداری خرد به مشتریان تاکید کرد و افزود: همه شعب باید برای تکمیل زنجیره ارزش در بانک، شتاببخشی به منظور جذب منابع جدید و ارتقای سطح خدمات به مشتریان تلاش کنند.
وی ارایه خدمات مطلوب و بهینه در استان سیستان و بلوچستان را در بخشهای پرداخت تسهیلات قرضالحسنه ازدواج و خوداشتغالی مطلوب توصیف کرد و اظهارداشت: خدماتدهی بانک ملی ایران باید در استان به صورت ملموس و تاثیرگذار باشد.
نجارزاده در پایان ضمن تقدیر از همت و تلاش بیوقفه همکاران به ویژه در روزهای پایانی سال، بر ضرورت ارتباط موثر کارکنان با مشتریان تاکید کرد و خواستار توجه حداکثری برای ایجاد رضایت مشتریان در این ایام شد.
لازم به ذکر است، در این سفر محمود شایان از اعضای هیاتمدیره، دکتر نجارزاده را همراهی میکرد.
گفتنی است عباسعلی کیخوایی رییس اداره امور شعب استان سیستان و بلوچستان نیز به ارایه گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب در شاخصههای مختلف و تشریح نیازهای هر شعبه پرداخت و در پایان همکاران شعب نیز دیدگاهها و نظرات خود را در امور بانکی مطرح و مدیریت عامل بانک رهنمودهای لازم را برای رفع مسائل این شعب و ارتقای عملکرد آنها ارایه کرد.
- منبع خبر : روابط عمومی بانک ملی ایران
Monday, 20 May , 2024