وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین نشست هماهنگی وزرا در مورد حضور تیم ملی کشورمان در جام جهانی با بیان این که در حاشیه برگزاری جام جهانی، قرارگاهی فرهنگی در محل رایزنی جمهوری اسلامی در کشور قطر دایر خواهد شد تأکید کرد: این رخداد مهم ورزشی می‌‎تواند باعث انسجام و نشاط در جامعه شود.

به گزارش گویای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی عصر روز گذشته در دومین نشست هماهنگی وزیران و دستگاه‌های ذی‌ربط در مورد حضور تیم ملی در جام جهانی که در وزارت امور خارجه برگزار شد، گفت: به موضوع جام‌جهانی به عنوان یک رویداد فرهنگی اجتماعی مهم در کنار موضوع ورزش نگاه می‌کنیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: جام جهانی به عنوان یک رخداد مهم ورزشی می‌تواند انسجام عمومی جامعه را افزایش دهد و باعث نشاط و ایجاد فضای شادی در کشور شود.
اسماعیلی تصریح کرد: موضوع جام جهانی در شورای فرهنگ عمومی توسط رییس این شورا دنبال می‌شود، قرارگاه نشاط اجتماعی راه‌اندازی و فعالیت‌های آن در کشور آغاز شده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به طراحی قطعی لباس هواداران گفت: بسته کامل این لباس با مشخصات و نیازهای آن روز گذشته رونمایی شد که مورد استقبال قرار گرفت.
محمدمهدی اسماعیلی در پایان از حضور ۷۰ خبرنگار ورزشی شامل ۴۵ خبرنگار و ۲۵ عکاس خبری در رویداد جام جهانی فوتبال خبر داد.

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی