کانون جوانه‌های بانک ملی ایران، جشنواره افتتاح حساب قرض‌الحسنه و کوتاه مدت با عنوان «یک حساب، چند رویا» را ویژه افراد زیر ۱۸ سال و با جوایز ویژه برگزار می‌کند.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این جشنواره که همزمان با عید سعید قربان آغاز شده و تا بیستم شهریورماه مصادف با سالروز تاسیس بانک ملی ایران ادامه خواهد داشت، کودکان و نوجوانان می‌توانند به همراه  یکی از والدین خود و با در دست داشتن مدارک شناسایی به نزدیکترین شعبه بانک ملی ایران مراجعه و نسبت به افتتاح حساب کانون جوانه‌ها و یا افزایش موجودی اقدام کنند. شرط شرکت در قرعه‌کشی داشتن موجودی حداقل به میزان ۵۰۰ هزار ریال در روز پایانی جشنواره است.

شایان ذکر است پس از افتتاح حساب، افراد بالای ۷ سال می‌توانند نسبت به دریافت جوانه کارت اقدام کنند و به کودکان زیر ۷ سال نیز دفترچه حساب بانکی ارائه خواهد شد.

جوایز متعدد و هیجان انگیز این جشنواره شامل PS4، دوچرخه، ساعت هوشمند، دوربین عکاسی چاپ فوری، اسکیت برد، اسپیکر بلوتوثی، ایرپاد و صدها جایزه نقدی، پس از پایان جشنواره، به قید قرعه به برندگان اهدا می‌شود.

گفتنی است کانون جوانه‌های بانک ملی ایران از سال ۱۳۹۱ با هدف آموزش مسائل بانکی و افزایش سواد مالی به رده سنی کودک و نوجوان ایجاد شده و در تلاش است با به کارگیری شیوه‌ها و ابزارهای مختلف از جمله بازی، سرگرمی، برگزاری رویدادها، برپایی مسابقات و جشنواره‌ها و … مخاطبانش را هر چه بیشتر با مفاهیم حوزه پولی و اقتصادی آشنا کند.

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با ارسال عدد ۷۷ به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ عضو کانال کانون جوانه‌ها در پیام‌رسان بله شوند.

  • منبع خبر : روابط عمومی بانک ملی ایران