جشن دورهمی همکاران پرتلاش بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن اصفهان در فرهنگسرای امام رضا (ع) فولادشهر برگزار شد.

 گویای خبر – به گزارش روابط عمومی شرکت ذوب‌آهن اصفهان، نوزدهمین و بیستمین ویژه برنامه‌های دورهمی در تاریخ‌های ۸ و ۹ اسفندماه جاری با حضور همکاران پرتلاش بیمارستان شهید مطهری با دعوت از ۱۶۲ نفر از این همکاران و در مجموع با اعضای خانواده به تعداد ۵۱۱نفر، با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی و هنری برای تمام رده‌های سنی در فرهنگسرای امام رضا (ع) فولادشهر برگزار گردید.

در این برنامه دکتر سالار فرامرزی استاد تمام دانشگاه اصفهان و رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان مطالبی را در خصوص راه‌های غلبه بر استرس و شادی در محیط کار و خانواده برای حاضرین ارایه نمود.

وی در ادامه به راه‌های کاهش سریع استرس و ایجاد شادی و نشاط در محیط خانواده اشاره نمود و گفت: شادی و نشاط از جمله عواملی است که باعث ایحاد همدلی و نوع دوستی در بین افراد و محیط خانواده‌ها خواهد شد.

دکتر فرامرزی گفت: برگزاری این‎‌‌‌‌گونه برنامه‌ها و دورهمی در شرکت باعث آشنایی با رسوم، فرهنگ‌ها و علایق یکدیگر می‌شود و این خود شادی و نشاط در بین افراد و ایجاد نوع دوستی و همدلی جامعه را به همراه دارد. این احساس، آن چیزی است که اکثر ما در زندگی ماشینی و روزمره به آن احتیاج داریم.

در حاشیه این برنامه با تنی چند از همکاران حاضر در سالن گفت‌وگویی انجام شد که در ادامه می‌خوانید:

حمید شریعتی با تشکر از برگزارکنندگان این مراسم‌ها گفت: شرکت در این‌گونه دورهمی‌ها باعث ایجاد شادی و نشاط در محیط خانواده‌ها خواهد شد و خاطره خوبی در حضور خانواده برایمان رقم می‌خورد.

مهرداد شایان گفت: امشب با خانواده لحظات شاد و مفرحی را سپری نمودیم. امیدوارم این‌گونه دورهمی‌ها همیشه ادامه داشته باشد تا بیشتر همکاران بتوانند در این گونه جشن‌ها شرکت نمایند. شرکت در این‌گونه دورهمی‌ها باعث ایجاد شادی و نشاط در محیط خانواده نیز خواهد شد.

یاسر شیخی با تشکر از روابط عمومی گفت: امیدوارم این‌گونه جشن‌ها و دورهمی‌ها طوری برنامه‌ریزی شود که همه پرسنل بتوانند استفاده نمایند زیرا تاثیر مهمی در بالابردن روحیه پرسنل دارد و این خود باعث ایجاد انگیزه در محیط کار خواهد شد. در صورت امکان دعوت از هنرمندان مطرح کشور می‌تواند به جذابیت آن بیافزاید.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت ذوب‌آهن اصفهان