بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی (هامکس ۱۴۰۲) امروز چهارشنبه (سوم آبان‌ماه) افتتاح شد.

به گزارش گویای خبر، مراسم افتتاح نمایشگاه «هامکس ۱۴۰۲» با حضور «محمدمهدی برادران» معاون صنایع عمومی وزارت صمت، «عزت‌الله تالارپشتی» رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و «مهندس عباس هاشمی» دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار و رسماً آغاز به کار کرد.

بر اساس این گزارش، این نمایشگاه با مجوز سازمان توسعه تجارت و توسط انجمن لوازم خانگی ایران در مساحتی بالغ بر ۲۰ هزار مترمربع و با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی که از این تعداد ۱۷ شرکت خارجی و ۱۲ نمایندگی هستند در گروه کالایی لوازم خانگی انرژی‌بر (لوازم برقی و گازی و قطعه‌سازان) برگزار می‌شود.

گفتنی است، در این دوره از نمایشگاه صنعت لوازم خانگی ایران برنامه‌ و رویدادهای بسیار متنوعی که برخی از آن‌ها برای اولین بار در صنعت لوازم خانگی برگزار خواهد شد، طراحی شده است که می‌توان به تورهای دانشجویی و دانش‌آموزی، نخستین رویداد Ted talk صنعت لوازم خانگی، نخستین رویداد Tech tour صنعت لوازم خانگی، میز خدمت و میز اشتغال اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند از ۳ تا ۶ آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران (ساعت ۸ الی ۱۶) از این نمایشگاه بازدید کنند.