مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره بیمه البرز در همایش آموزشی طرح شوکا گفت: شبکه فروش پرتلاش و توانمند بیمه البرز میتواند به عنوان بازوی اجرایی و خط مقدم فروش در نقشآفرینی جدید بیمه البرز که همانا توسعه فروش بیمههای زندگی است، خودرا به معنای واقعی به مرحله ظهور برساند.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، موسی رضایی با تاکید بر لزوم هوشمندسازی فرآیندهای بیمهگری گفت: بیمه البرز برند معتبر، خوشنام و معتبری است و تمایزهای زیادی به لحاظ سرمایه، دانش فنی و استفاده از فناوری اطلاعات دارد که امید است با هوشمندسازی شرکت تا پایان سال جاری به این برتریها افزوده شود و بیش از گذشته در صنعت بیمه کشور بدرخشد.
وی کوتاه مدت بودن بیمه نامه شوکا و بهرهمندی بیمهگزار از تسهیلات قرضالحسنه برای خرید این بیمهنامه را از مزایای طرح شوکا نام برد و خبر داد: برای نمایندگان فروشی که در عرضه طرح شوکا خلاقیت داشته و موفق عمل کنند طرحهای تشویقی زیادی در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل بیمه البرز با بیان این که توسعه فروش بیمههای خرد تمامی ذینفعان شرکت را منتفع میسازد خطاب به شبکه فروش گفت: مشتریان رضایتمند، خود مُبلغ خوبی برای شرکت خواهند بود پس باید جلب رضایت مشتری را در سرلوحه فعالیت خود قرار دهید.
موسی رضایی همچنین به حضور بیمه البرز در بازارهای بینالمللی اشاره کرد و گفت: بیمه البرز قبلا به عنوان راهبر شرکتهای بیمه در بازار روسیه حضور داشته و هماکنون نیز به عنوان راهبر شرکتهای بیمه ایرانی با همکاری یک شرکت بیمه سوری درصدد تاسیس شرکت بیمه مشترک ایرانی سوری به منظور حمایت از سرمایهگذاران ایرانی در این کشور است که به زودی کار خود را آغاز خواهد کرد.
وی به توانگری مالی بیمه البرز اشاره و بر لزوم پرداخت دقیق و سریع خسارت تاکید کرد و هوشمندسازی فرآیند پرداخت خسارت را عاملی برای افزایش شفافیت و جلوگیری از تخلفات دانست.
در ادامه این همایش با حضور مدیرعامل و تعدادی از مدیران ستادی بیمه البرز از نمایندگان برتر این شرکت در دو استان تهران و البرز با اهدای لوح قدردانی شد.
در همایش آموزشی طرح شوکا استانهای تهران و البرز، امیر سلطانی مقیم، مدیر توسعه بازار بیمه البرز نیز ضمن تشریح ویژگیهای این طرح و پاسخ به سوالات نمایندگان فروش، فرآیند صدور این محصول را به طور کامل آموزش داد.
- منبع خبر : روابط عمومی بیمه البرز
Tuesday, 7 May , 2024