• به منظور پاسخ‌گویی سریع‌تر، رضایت بیشتر؛
  • بیمه پارسیان خدمات ارتباط با مشتریان خود را توسعه داد

به منظور ارتقای کیفیت خدمات، بهبود تجربه مشتریان و یکپارچه‌سازی فرآیندهای پاسخ‌گویی، واحد رسیدگی به شکایات به مرکز ارتباط با مشتریان بیمه پارسیان افزوده شد.

گویای خبر – به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان، این اقدام در راستای سیاست‌های کلان بیمه پارسیان برای توسعه ارتباطات دوسویه با بیمه‌گذاران و افزایش رضایت‌مندی آنان انجام شده است. با الحاق این واحد، تمامی فرآیندهای مرتبط با دریافت، پی‌گیری و پاسخ‌گویی به شکایات و پیشنهادهای مشتریان به‌صورت متمرکز و از طریق مرکز ارتباط با مشتریان مدیریت خواهد شد.

بر اساس این طرح، مشتریان می‌توانند از طریق شماره تماس‌ 8259-021 داخلی 1، پورتال الکترونیکی به آدرس crm.parsianinsurance.com یا سایر درگاه‌های ارتباطی شرکت، ضمن دریافت مشاوره و راهنمایی‌های لازم، شکایات و بازخوردهای خود را به‌صورت مستقیم ثبت و پی‌گیری کنند.

منبع
روابط عمومی بیمه پارسیان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا