همزمـان بـا آغـاز آیین ملـی«زنگ بیمـه» در مدارس کشـور، بیمـه پارسـیان زنگ مـدارس اسـتان گیلان و کهگیلویه و بویراحمد را بـه صـدا در آورد.

 گویای خبر – به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان، با هدف افزایش آگاهی از ضرورت بیمه در زندگی روزمره و ارتقای فرهنگ بیمه در جامعه، همچنین تأکید بر اهمیت آموزش این مفهوم از مراحل پایه‌ای تحصیلی و تشویق دانش‌آموزان به عنوان سفیران بیمه، آیین زنگ بیمه با مشارکت فعال بیمه پارسیان، در مدارس شهرستان های رشت، بندرانزلی و یاسوج برگزار شد.

بر اساس این گزارش، این مراسـم‌ها با حضور جمعی از مسوولان شهرستان و همکاران بیمه پارسیان در چهار مدرسه برگزار و بیمه پارسیان امسال با نگاهی نوآورانه و متفاوت، یکی از این مراسم را در مدرسه‌ای که توسط این شرکت در روستای تپرقوی یاسوج ساخته و مورد بهره‌برداری قرار گرفته، برگزار کرد.

بیمه پارسیان به همین مناسبت، برای دانش آموزان سایر مدارسی که در سال‌های اخیر در مناطق محروم ساخته است نیز هدایایی شامل لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی اهدا نمود.

در این مراسم، مفاهیم بیمه، معرفی انواع بیمه‌ها، مزایای بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری به دانش‌آموزان آموزش داده شد تا با یادگیری این مفاهیم بتوانند نقش مهمی در توسعه فرهنگ بیمه ایفا کنند و والدین خود را در خرید بیمه و سرمایه‌گذاری در این حوزه ترغیب نمایند.

  • منبع خبر : روابط عمومی بیمه پارسیان