استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با اتکا به الطاف خداوند با افتتاح اولین کارخانه تولید فریم عینک کشور و میلگرد در استان نشان دادیم که هیچ کار نشدنی در این منطقه وجود ندارد.

به گزارش  گویای خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، حسین مدرس خیابانی در نشست نقشه راه توسعه استان اظهار داشت : یکی از نیازهای استان تقویت زیرساخت‌ها و یکی از اولویت‌های اصلی این منطقه توسعه راه‌ها به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: حضور میدانی فرمانداران در پروژه‌ها اهمیت فراوانی دارد بنابراین نمایندگان عالی دولت در شهرستان‌ها باید از نزدیک روند اجرای پروژه‌های عمرانی را مشاهده و مشکلات را برطرف کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: حلقه مفقوده اجرای پروژه‌ها در استان پی‌گیری، پی‌گیری و پی‌گیری است بنابراین تا زمانی که پی‌گیری نکنیم هیچ پروژه‌ای روی زمین نمی‌نشیند.

وی تصریح کرد: فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان‌ها باید به نحو مطلوب به مردم خدمت کنند چراکه ماهیت حضور این افراد خدمت‌رسانی است.

مدرس خیابانی تاکید کرد: اولین کارخانه فریم عینک طبی در کشور در سیستان و بلوچستان تاسیس شد، بنابراین می‌توان کارهایی که تاکنون در کشور انجام نشده را در این استان انجام داد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: خوشبختانه اولین کارخانه تولید میلگرد در سیستان و بلوچستان تاسیس شد که امیدواریم با تکمیل این چرخه بتوانیم مصالح ساختمانی مورد نیاز را در خود استان تولید کنیم.

وی ادامه داد: امروز اقتصاد در صدر اولویت‌های دولت، مردم و نظام قرار دارد لذا همه باید به آن توجه کرده و بر اساس آن هدف‌گذاری کنیم.

مدرس خیابانی تاکید کرد: با توجه به این که یکی از نیازهای استان اشتغال است لذا مردم کار اشتغال‌زا و اقتصادی می‌خواهند.

وی با بیان این که حضور میدانی مدیران در پروژه‌ها اهمیت فراوان دارد، تاکید کرد: با پشت میز نشستن هیچ کاری انجام نمی‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دستگاه‌های اجرایی برای اجرای طرح‌های خود نیازمند ارتباط تنگاتنگ با فرمانداران هستند بنابراین این ارتباط یک ضرورت محسوب می‌شود.

 

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور