نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: باید تعاونی مسکن خبرنگاران و اصحاب رسانه تشکیل شود تا بتوانیم با اقداماتی ویژه، مسیر خانه‌دار شدن خبرنگاران را تسهیل کنیم.

 گویای خبر – به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، مجتبی عبداللهی در جلسه شورای اطلاع‌رسانی و شورای فضای مجازی استان که روز چهارشنبه با حضور افشار دارابی مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در محل استانداری البرز برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و مادران شهدا و بویژه شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید مقاومت، افزود: باید تدابیر ویژه‌ای برای بهبود معیشت و رفاه فعالان رسانه‌ای استان اتخاذ شود و برای این منظور با تمام توان حامی هستم.
وی با تاکید بر ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی جهت بروزرسانی علمی و تخصصی سواد رسانه‌ای و بویژه فضای مجازی برای اصحاب رسانه استان، ادامه داد: باید تعاونی مسکن خبرنگاران و اصحاب رسانه تشکیل شود تا با اقداماتی ویژه، مسیر خانه دار شدن خبرنگاران را تسهیل کنیم.
عبداللهی اهداف شورای فضای مجازی استان را حائز اهمیت دانست و گفت: به تبعیت از تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید در این عرصه شبانه‌روزی تلاش کنیم ، چراکه هر گونه غفلت در این زمینه، مشکل ساز خواهد شد.
وی افزود: باید اعضای شورای فضای مجازی استان، افرادی موثر و متخصص باشند و شاهد تولید محتوی و مصوبات اجرایی و عملیاتی باشیم.

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور