در نشست بررسی جذب منابع، بند (ب) تبصره (۱۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۲، بانک پارسیان به‌عنوان بانک پیشرو در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی معرفی و تقدیر شد.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، در راستای اجرای مؤثر برنامه‌های اشتغال و تسریع در کل کشور، نشستی روز یک‌شنبه ۱۰ دی‌ماه با حضور مسوولین بانک مرکزی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و اعضای هیأت‌مدیره و مدیریت اعتبارات بانک‌ها در سالن جلسات بانک مرکزی برگزار شد و از بانک پارسیان به‌عنوان بانک پیشرو در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی و تلاش‌ها و اقدامات مؤثر در توانمندی و ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد، از سوی قائم‌مقام بانک مرکزی، رئیس و معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) تقدیر شد.

دکتر نادعلی مدیرکل عملیات پولی و اعتباری بانک مرکزی، به‌ ضرورت هماهنگی در سطح ملی به‌منظور برنامه‌ریزی صحیح در راستای تسریع در پرداخت تسهیلات اشاره کرد و در ادامه دکتر فیروزآبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن بررسی عملکرد بانک‌ها در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد امام خمینی (ره) تا مقطع پایان آذرماه، از عملکرد مناسب بانک پارسیان و تعاملات صورت گرفته با نمایندگی‌های آن نهاد تقدیر کرد.

در ادامه دکتر بختیاری ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره) به برگزاری جشن خودکفایی ۱۰۰ هزار مددجویی کمیته امداد و تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری و اشتغال اشاره و بیان کرد: با همت، مساعدت و همراهی بانک‌ها، ۴۰۸ هزار فرصت شغلی در سال ۱۴۰۱ توسط کمیته امداد امام خمینی برای مددجویان ایجاد شده است.

در این نشست، با اشاره به تأکید مدیران ارشد بانک به‌ویژه مدیرعامل بانک پارسیان بر تحقق کامل تعهدات و تکالیف قانونی، به تشریح عملکرد بانک پارسیان در سنوات قبل و سال جاری و تحقق صددرصدی اهداف در تمامی سال‌ها شد.

همچنین در این نشست نمایندگان بانک‌ها مشکلات و مسائل موجود در پرداخت تسهیلات موضوعه را تشریح کردند و در پایان دکتر ابوالحسنی قائم‌مقام بانک مرکزی ضمن اشاره بر وضعیت کلی اقتصاد کشور، از زحمات تمامی بانک‌ها بالاخص بانک‌های پیشرو نظیر بانک پارسیان در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

  • منبع خبر : روابط عمومی بانک پارسیان