معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از اقدامات ارزشمند پتروشیمی زاگرس در جهت جهاد تبیین و ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تقدیر کرد.

گویای خبر – به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از اقدامات ارزشمند پتروشیمی زاگرس در جهت جهاد تبیین و ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تقدیر کرد.

در آیین اختتامیه جهاد تبیین انتخابات ۱۴۰۲ که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر، مدیران استان بوشهر و خبرنگاران رسانه‌های فعال این استان برگزار شد؛ روابط عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس به عنوان یکی از روابط عمومی‌های برتر صنعت در حوزه فرهنگی اجتماعی به ویژه جهاد تبیین انتخابات ۱۴۰۲ معرفی و تقدیر شد.

شرکت پتروشیمی زاگرس، از شرکت‌های فعال و کارآمد در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی است که مشارکت و تعامل وثیقی با مردم، مسوولان و فعالان فرهنگی اجتماعی را به نمایش گذاشته است.

در این مراسم بداغی رییس حراست شرکت پتروشیمی زاگرس به نمایندگی از این متانول‌ساز بزرگ جهان که نقش موثری در برگزاری انتخابات داشتن برای دریافت جایزه حاضر شدند.

گفتنی است این شرکت تحت مدیریت دکتر متین دیداری با ایجاد همدلی و هم افزایی میان صنعت و محیط پیرامون، به عنوان یکی از تعامل‌گراترین شرکت‌های صنعت در استان بوشهر، مطرح می‌باشد.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس