رئیس هیأت‌مدیره بانک توسعه تعاون اعلام داشت: تقویت در حوزه بازاریابی از مهمترین برنامه‌ها و ماموریت‌های سرپرست معاون مدیرعامل در امور استان‌ها و بازاریابی است.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، سید باقر فتاحی رئیس هیأت‌مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه معارفه کریم میرزاخانی سرپرست معاونت مدیرعامل در امور استان‌ها و بازاریابی که به میزبانی رحمان‌پور، مدیر امور استان‌ها و شعب برگزار شد اظهار داشت: بانک رشد مناسبی در تجهیز و تخصیص منابع از طریق ارائه خدمات بهینه و جذب مشتریان رقم زده که این امر بیانگر تلاش و همدلی کارکنان صف و ستاد می‌باشد.

رئیس هیأت‌مدیره بانک اظهار داشت: بانک توسعه تعاون می تواند با داشتن حدود ۴۵۰ شعبه با هماهنگی، تلاش و انسجام همکاران صف و ستادی در اجرای راهبردها، دستیابی به اهداف و تحقق مناسب شاخص‌های عملکردی به ویژه در زمینه تجهیز منابع، تخصیص مصارف نقش اساسی را ایفا کند و چنان چه شعبه‌ای در تحقق شاخص‌ها و اهداف سطح مورد انتظار را برآورده نسازد، واحدهای متولی با راهبری، همراهی و ارائه راهکارها و ابزار مناسب عملکرد شعبه را به سطح قابل قبول برسانند.

وی در ادامه افزود: سیستم بانکی به عنوان مهم‌ترین عامل خلق پول و دارای قابلیت و مکانیزم ضریب فزاینده پولی بایستی به گونه‌ای عمل نماید که نقدینگی و تسهیلات به صورت هدفمند مدیریت گردد تا طبق منویات مقام معظم رهبری در مهار تورم و رشد تولید که به عنوان شعار سال ابلاغ شده است نقش سازنده و تاثیرگذاری در جامعه و اقتصاد ایفا نمایند.

فتاحی با اشاره به سوابق مدیریتی کریم میرزاخانی در واحدهای ستادی و شعب ابراز امیدواری کرد با اجرای سیاست‌گذاری صحیح اداره‌کل امور مشتریان و توسعه بازار در نقش‌آفرینی همکاران شعب برای پیشبرد اهداف بانک در حوزه مشتریان دست آوردهای بزرگی حاصل گردد.

کریم میرزاخانی سرپرست معاون مدیر عامل در امور استان‌ها و بازاریابی ضمن ارائه اهداف و برنامه‌های خود گفت: با اعتماد و احترام متقابل و مراقبت به صورت تیمی می‌توان کارهای بزرگی خلق کرد.

سرپرست معاون مدیرعامل در امور استان‌ها افزود: بانک توسعه تعاون در مرز دو زیست بوم بخش مردمی تعاون کشور و صنعت بانکداری قرار گرفته و به نوعی بازیگر اصلی این فضای مشترک است و یکی از اهداف، اخذ تایید اجتماعی می‌باشد تا منجر به ارزش‌آوری شود.

در حوزه امور استان‌ها اتفاقات خوبی افتاده اما در امور مشتریان و توسعه بازار باید نگاهی متفاوت به بازاریابی داشته باشیم همان‌طور که مخاطبین، اهداف و چشم اندازهای آن‌ها متفاوت است و برای مشتریان مروج، مشتریان ناراضی و بهره‌وری برنامه‌هایی را داریم تا بتوان با بهره‌گیری از الگوی علمی پیش برویم.

میرزاخانی افزود: در حوزه امور استان‌ها و شعب با تلاش صیاد رحمان‌پور و همکارانش پیشرفت‌های خوبی حاصل شده اما باید در حوزه امور مشتریان و توسعه بازار با تلاش بیشتر و نگاهی متفاوت، بانک را در رسیدن به اهداف برنامه‌ریزی شده یاری کرد.

‏ گفتنی است صیاد رحمان‌پور مدیر امور استان‌ها و شعب، حسین سرین رئیس اداره‌کل پژوهش، حسن عاشقی رئیس اداره‌کل آموزش، یونس کلانتری رئیس اداره امور مشتریان و توسعه بازار، علی وفایی مدیر شعب استان تهران و روسا و معاونین امور استان‌ها و شعب و امور مشتریان و بازاریابی نیز در این جلسه حضور داشتند.

  • منبع خبر : روابط عمومی بانک توسعه تعاون