معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۹۸ میلیون بسته در قالب بیش از ۸۳ هزار میلیارد تومان در طرح فجرانه توزیع شده است.

به گزارش گویای خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «علیرضا عسگریان» در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه با موضوع آغاز مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی اظهار داشت: مرحله جدید و سوم طرح کالابرگ الکترونیکی با عنوان «طرح فجرانه» از امروز بیستم فروردین ماه در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار یارانه بگیر برای خانوار دهک‌های اول تا هفتم درآمدی آغاز می‌شود.

وی افزود: همانند دو مرحله قبل کلیه خانوار دهک‌های اول تا هفتم مشمول ۲۲۰ هزار تومان اعتبار خرید ۱۱ قلم کالابرگی می‌شوند. 

عسگریان با اشاره به اتصال بیش از ۲۲۰ هزار فروشگاه به شبکه ملی اعتبار، گفت: شبکه ملی اعتبار از برنامه‌های دولت مردمی برای تحقق عدالت اجتماعی بود.

معاون وزیر رفاه با بیان اینکه طرح امنیت غذایی کودکان و طرح حمایت یسنا همزمان با طرح کالابرگ الکترونیکی اجرا می‌شود، افزود: یارانه کودک و مادر در راستای حمایت از نیازمندان مجزا دریافت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه استقبال خوبی از کالابرگ الکترونیکی شد، گفت: ۹۸ میلیون بسته در قالب بیش از ۸۳ هزار میلیارد تومان در طرح فجرانه توزیع شده است.

عسگریان تاکید کرد: برای شناسایی فروشگاه‌های عضو شبکه ملی اعتبار و ارایه‌دهنده خدمات کالابرگ مردم می‌توانند به نرم افزار کاربردی شما مراجعه و فروشگاه‌های اطراف خود را مشاهده نمایند.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: برای دریافت این نرم‌افزار می‌توانند به سکو‌های بازار، مای‌کت و یا سایتshoma.sfara.ir مراجعه نمایند. همچنین از طریق کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* نیز می‌توانند نسبت به دریافت لینک نصب این نرم افزار اقدام نمایند.

 وی گفت: مرکز تماس ۰۲۱۶۳۶۹ نیز پاسخگویی سوالات و اعتراضات مردم خواهد بود.

  • منبع خبر : وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی