مدیر امور سامانه‌های بانکی بانک شهر در حاشیه دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، گفت: همه سیستم‌هایی که به مشتریان بانک شهر خدمات عرضه می‌کنند در حال توسعه و بهبود هستند.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، سید عباس نوربهاء تاکید کرد: این سیستم‌ها شامل همه انواعی می‌شود که چه در داخل شعبه ارائه خدمات می‌کنند و چه به صورت غیرحضوری و از طریق کانال اینترنتی نیازهای مشتریان را برآورده می کنند از طریق مدیریت سیستم‌های بانکی پشتیبانی می‌شوند و با توسعه آنها مشتریان شاهد بهبود بیشتر ارائه خدمات خواهند بود.

وی افزود: فناوری‌های نوین جزء لاینفک توسعه سرویس‌ها در این بخش هستند. زیرساخت‌هایی مثل امضای دیجیتال، سفته الکترونیک، احراز هویت دیجیتالی و از این قبیل، جزء لاینفک نیاز مشتریان هستند و برنامه‌های ما بر توسعه این زیرساخت‌ها متمرکز است.

مدیر امور سامانه‌های بانکی بانک شهر با اشاره به فرآیندهای پرداخت تسهیلات غیرحضوری گفت: در این فرآیند و دیگر فرآیندهای مرتبطی که در شعبه‌ها انجام می‌شود نیاز به اعتبارسنجی وجود دارد که از ابزارهای مختلف برای اجرای آن استفاده خواهیم کرد.

وی با تاکید بر فرصت‌های حضور در همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برای شبکه بانکی گفت: بانک شهر از سنوات گذشته در این همایش حضوری گسترده داشته است و در دهمین دوره این نمایشگاه هم با برنامه‌ریزی ویژه‌ای حضور یافته است.

نوربهاء ادامه داد: امیدوارم با برنامه‌ریزی منسجمی که بانک شهر در این دوره از نمایشگاه دارد دستاوردهای جدیدی در حوزه فناوری اطلاعات به دست آید و فضایی برای تعامل بیشتر با شبکه بانکی و بین شرکت‌های فناور و گسترش همکاری ها و هم‌افزایی با آنها باشد.

مدیر امور سامانه‌های بانکی بانک شهر بیان کرد: یکی از اقدامات مهم بانک شهر با توجه به رسالتی که در راستای خدمات شهری و شهر هوشمند دارد، توسعه خدمات شهری است. در این راستا حضور در این همایش و تعامل با ذی‌نفعان این عرصه می‌تواند توسعه زیرساخت‌های شهری را تسهیل کند.

وی افزود: این همایش یک همایش تخصصی است و بازیگران اصلی صنعت پرداخت کشور هر ساله با حضوری پررنگ، آخرین دستاوردها و برنامه‌ها خود را در آن عرضه می‌کنند. حضور در چنین همایشی می‌تواند موجب مطلع شدن از آخرین اقدامات رگولاتورها یا شرکت‌های فناور و دیگر ذی‌نفعان باشد و این آگاهی در اقدامات آتی بانک شهر در خصوص توسعه خدمات بانکداری به ویژه خدمات بانکداری الکترونیک و در راستای خدمت‌رسانی به شهرداری‌ها و شهروندان، موثر خواهد بود.

نوربهاء خاطر نشان کرد: در توسعه خدمات در دو بعد حضوری و غیرحضوری برنامه داریم و در حال توسعه سرویس‌هایی همچون امضای دیجیتال، سفته و برات الکترونیک و وکالتی کردن حساب و از این دست سرویس‌ها با رویکرد ایجاد تجربه منحصر به فرد و تجربه نوین در خدماتمان هستیم. از طرفی در خصوص توسعه سرویس‌های شعب به دنبال توسعه و هوشمندسازی فرآیندهای شعبه هستیم تا بتوانیم فرآیندهای پرکاربرد و زمانبر شعب را بهینه کنیم و تجربه خوبی را در ذهن مشتریان بانک شهر در زمان حضور در شعبه رقم بزنیم.

  • منبع خبر : روابط عمومی بانک شهر