۱۰۰ هزار مرسوله پستی طی سه روز نخست سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سامانه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ثبت درخواست شده است.

به گزارش گویای خبر به نقل از خبرگزاری کتاب ایران، محمد اخلاقی، مدیرکل بازاریابی و فروش شرکت ملی پست با اشاره به آمار و ارقام ثبت مرسولات پستی همزمان با نمایشگاه کتاب، گفت: از نخستین روز برگزاری نمایشگاه حدود ۱۰۰ هزار مرسوله تاکنون ثبت درخواست شده که ارزش ریالی آن‌ها حدود ۱۴۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: این شرکت علاوه بر این که در فضای فیزیکی نمایشگاه حضور فعال دارد برای ارائه خدمات به ناشران در سطح شهر نیز تسهیلاتی را پیش‌بینی کرده است.

اخلاقی ادامه داد: ۱۱ ایستگاه‌ سیار در نزدیک‌ترین فاصله به ناشران مستقر شده‌اند تا کتاب‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل گرفته و به مقاصد پستی ارسال کنیم.

به گفته وی، درمصلا نیز پنج ایستگاه سیار پیش‌بینی شده است که علاوه بر ارائه خدمات پستی به ناشران، خدمات جانبی پست را برای مخاطبان و ناشران ارائه می‌دهد.

گفتنی است؛ سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی (ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

  • منبع خبر : خبرگزاری کتاب ایران