جهش چشمگیر در رضایت مشتریان پتروشیمی اروند

در جدیدترین گزارش تجزیه و تحلیل نظرسنجی مشتریان شرکت پتروشیمی اروند در شش معیار اصلی، جهشی چشمگیر در رضایت مشتریان این شرکت به ثبت رسید.

گویای خبر – به گزارش روابط عمومی پتروشیمی اروند، جدیدترین گزارش تجزیه و تحلیل نظرسنجی مشتریان شرکت پتروشیمی اروند، در شش معیار اصلی شامل کیفیت محصول (سنجش رضایت از ویژگی‌ها و استانداردهای محصولات نهایی)، بسته‌بندی و بارگیری (ارزیابی فرآیندهای لجستیک شامل نوع بسته‌بندی، سلامت محصول هنگام دریافت، و شیوه بارگیری)، کانال‌های ارتباطی (بررسی دسترسی، کارایی و عمق تعاملات از طریق کانال‌های ارتباطی مختلف شرکت با مشتری)، نحوه برخورد و تعامل (سنجش میزان حرفه‌ای‌گری، حسن برخورد و مهارت‌های ارتباطی پرسنل در تماس‌های روزانه)، پاسخ‌گویی و رسیدگی به شکایات (ارزیابی سرعت، شفافیت و اثربخشی مکانیزم‌های حل و فصل مشکلات و شکایات مشتریان‌ و فرآیندهای مالی و اداری (سنجش کارایی، سادگی و شفافیت در امور قراردادها، تسویه حساب، و روال‌های اداری مرتبط) انجام شد و دستاوردی چشمگیر را در حوزه رضایت‌مندی به ثبت رسانده است.

این میزان رضایت در حالی حاصل شده که تلاش‌های استراتژیک شرکت در سال‌های اخیر، جهش‌های قابل توجهی را در معیارهای کلیدی نظیر «بسته‌بندی و بارگیری» رقم زده است، امری که مسیر روشن‌تری را برای تبدیل نقاط ضعف به نقاط قوت ترسیم می‌کند.

در تحلیل‌های جزیی، عامل «نحوه برخورد و تعامل» به عنوان یکی از درخشان‌ترین نقاط قوت شرکت پتروشیمی اروند شناخته شده است و به طور خاص، مشتریان از «نحوه برخورد پرسنل در تماس‌های تلفنی» ابراز رضایت کامل کرده‌اند.

بررسی روند رضایت‌مندی مشتریان در طول سه سال اخیر، خبر از یک تحول ساختاری و مثبت می‌دهد. بیشترین جهش در معیار «بسته‌بندی و بارگیری» مشاهده شده است؛ جایی که درصد رضایت‌مندی ۱۵.۰۴ واحد درصدی افزایش داشته است که این ارتقا نشان‌دهنده تمرکز قاطع و سرمایه‌گذاری موثر شرکت برای رفع یکی از چالش‌های اصلی مشتریان در گذشته است.

یکی دیگر از نقاط بهبود چشمگیر، مربوط به معیار «فرآیندهای مالی» است که اغلب پیچیده‌ترین بخش در تعاملات تجاری محسوب می‌شود. در این بخش، درصد رضایت‌مندی نشان‌دهنده رشد قابل توجه ۸.۳۶ واحد درصدی است. این میزان رشد نشان‌دهنده تعهد شرکت به ساده‌سازی و شفاف‌سازی رویه‌های مالی است و این دستاورد، عاملی کلیدی در کاهش اصطکاک و افزایش آرامش خاطر مشتریان در معاملات آتی خواهد بود.

منبع
روابط عمومی پتروشیمی اروند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا