حضور مدیرعامل بانک ملی ایران در مرکز تماس اداره‌کل روابط عمومی

مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در مرکز تماس اداره‌کل روابط عمومی حضور یافته و پاسخ‌گوی دغدغه‌ها و مشکلات مشتریان خواهد بود.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک به منظور ارتباط بی‌واسطه با مشتریان و  ارزیابی نحوه عملکرد بخش‌های مختلف بانک در ارایه خدمات به مشتریان، امروز 21 بهمن‌ماه ساعت ۱۰.۳۰ صبح در مرکز تماس  اداره‌کل روابط عمومی حضور می‌یابد  و با مشتریان بانک ملی ایران از سراسر کشور به صورت تلفنی گفت‌وگو خواهد کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند با شماره‌گیری تلفن 02164140  کلید ۳ با مدیرعامل بانک بی‌واسطه گفت‌وگو کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا