درخشش علمی همکاران بیمه پاسارگاد در همایش ملی بیمه و توسعه

مقاله «تاثیر بازاریابی تجربی و کیفیت خدمات در ایجاد رضایت مشتری برای افزایش وفاداری مشتریان در شرکت بیمه پاسارگاد» با تلاش همکاران بیمه پاسارگاد در همایش ملی بیمه و توسعه موفق به دریافت لوح و تندیش جشنواره شد.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بیمه پاسارگاد، به همت مدیریت عمر و تامین آتیه مقاله تهیه شده با عنوان «تاثیر بازاریابی تجربی و کیفیت خدمات در ایجاد رضایت مشتری برای افزایش وفاداری مشتریان درشرکت بیمه پاسارگاد» در سی و یکمین همایش ملی بیمه و توسعه پس از طی مراحل داوری علمی به عنوان مقاله پوستر پذیرش و در کتاب چکیده مقالات و مجموعه مقالات به چاپ رسید.

همچنین ایده همکار این مدیریت نیز با عنوان «بیمه‌نامه مراقبت» به عنوان ایده برتر موفق به دریافت لوح و تندیس همایش شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا