دریافت خدمات غیرحضوری بانک مسکن از طریق همراه بانک مسکن
مشتریان بانک مسکن میتوانند بدون مراجعه حضوری به شعب و به صورت غیرحضوری و ۲۴ ساعته، از خدمات همراه بانک مسکن بهرهمند شوند.
به گزارش گویای خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن– هیبنا، همراه بانک مسکن از جمله سرویسهای قابل ارایه این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک است که مشتریان میتوانند در این برهه زمانی و به راحتی از طریق آن از انواع خدمات بانکداری الکترونیک بانک مسکن بهرهمند شوند. به طوری که این برنامه از طریق ثبتنام در پیشخوان مجازی بانک مسکن در دسترس بوده و نصب آن بر روی گوشی همراه به سهولت انجام میشود.
افتتاح حساب، دسترسی به تمامی کارتها، حسابها، دسته چک، تسهیلات و …، خرید شارژ برچسب عوارض، صدور و ابطال قبض برداشت بدون کارت، انواع گزارش حساب و ….. از جمله مهمترین قابلیتهای همراه بانک مسکن است.
بانک مسکن سعی کرده است از طریق تعریف امکانات و امنیت پایدار مبتنی بر ارزیابی مختصات بیومتریک شامل اثرانگشت و تشخیص چهره؛ امنیت استفاده از این سرویس را ایجاد کند.
ضمن این که مشتریان گرامی به منظور افزایش سطح امنیت آن میتوانند موارد ذیل را رعایت کنند:
– عدم دریافت برنامه همراه بانک از منابع نامطمئن
– دریافت بهروزرسانیهای برنامه همراه بانک در زمان تعیین شده
– توجه به پیغامهای خطای احتمالی در زمان نصب و یا بهروزرسانی و اطلاعرسانی به بانک در صورت مشاهده
- نصب آنتی ویروس معتبر و بهروزرسانی شده بر روی تلفن همراه و عدم مجوز دسترسی بیش از نیاز به نرم افزارها
– بررسی و غیرفعال کردن سرویسهای پس زمینه
مشتریان بانک مسکن میتوانند با مراجعه به سایت این بانک به نشانی https://www.bank-maskan.ir/hamrah-bank-system نسبت به دانلود و نصب همراه بانک مسکن اقدام کنند.