دعوت به مشارکت در نظرسنجی سراسری تجربه مشتریان بانکی

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با هدف سنجش میزان رضایت مشتریان و ارتقای کیفیت خدمات در شبکه بانکی کشور، نظرسنجی سراسری تجربه مشتریان بانکی را آغاز کرده است.

به گزارش گویای خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، در همین راستا، از مشتریان گرامی بانک پاسارگاد دعوت می‌شود با مشارکت در این نظرسنجی، دیدگاه‌ها و تجربیات خود را در حوزه‌هایی همچون رفتار و تعامل کارکنان، کیفیت و سرعت ارایه خدمات، شفافیت اطلاعات بانکی، سهولت استفاده از خدمات الکترونیکی و نحوه رسیدگی به شکایات، با نهاد ناظر در میان بگذارند.

بانک پاسارگاد همواره ارتقای کیفیت خدمات و صیانت از حقوق مشتریان را از ارکان اصلی فعالیت خود می‌داند و مشارکت شما را گامی موثر در مسیر تقویت اعتماد و توسعه بانکداری مسوولانه تلقی می‌کند.

لینک ورود به نظرسنجی: https://cbi.ir/survey/34060.aspx

منبع
پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا