وزیر فرهنگ در احکامی جداگانه محمدرضا سنگری و محسن مومنی شریف را به عنوان اعضای شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور منصوب کرد.

به گزارش گویای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در بخشی از متن احکام محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و رئیس شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور خطاب به محمدرضا سنگری و محسن مومنی شریف آمده است:

نظر به تجارب ارزشمند جناب عالی در حوزۀ فرهنگ و هنر و صلاحیت حرفه­‌ای و هنری، بر اساس ماده ۲ متمم آیین‌­نامه شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور (مصوب جلسه ۵۶۹ مورخ ۱۲/۷/۱۳۸۴ شورای­ عالی انقلاب فرهنگی) به موجب این حکم به عنوان «عضو شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور» در حوزه تخصصی شعر و داستان منصوب می­‌شوید.

امید است با همکاری و همراهی دبیرخانه شورا و برگزاری جلسات مستمر و بررسی دقیق و عمیق آثار متقاضیان در انجام این مهم موفق باشید.

گفتنی است، شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور به منظور ارزش‌گذاری به تخصص و تجربه و پاسداشت‌شأن و منزلت هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور تشکیل شده است و ارزشیابی و طبقه‌بندی فعالیت‌ها و آثار هنرمندان و نویسندگان و شاعران منحصراً توسط این شورا انجام می‌‌شود.

  • منبع خبر :  پایگاه اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی