مدیرعامل بیمه البرز به همراه برخی از مدیران ستادی این شرکت در سفر به قزوین و زنجان با نمایندگان فروش این استانها دیدار و گفتوگو کرد.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل بیمه البرز، موسی رضایی میرقائد در این نشستها با اشاره به نقش شبکه فروش به عنوان حلقه اصلی زنجیره صنعت بیمه در افزایش ضریب نفوذ بیمه و تحقق اهداف شرکت بیمه البرز گفت: رویکرد این شرکت، حرکت در مسیری متفاوت نسبت به دیگر شرکتهاست که این تمایز را میتوان با ارایه محصولات نوین بیمهای ایجاد کرد همانطور که طرحهای شوکا، شلر، بلوط، بریس و تاراز، مسیر را برای نیل به این هدف، هموار نمود.
موسی رضایی میرقائد ارایه بیمههای زندگی پروژهمحور را که در راستای محرومیتزدایی مناطق مختلف کشور با احداث پروژههای مینی پالایشگاهی روانه بازار شد، لبیک به تحقق شعار سال دانست و گفت: این طرحها میتواند منافع قابل توجهی را از آن شبکه فروش بیمه البرز کند و بهرهمندی هر چه بیشتر از آنها مستلزم اراده نمایندگان در اقناعسازی و آگاهیبخشی به هموطنان در راستای خرید این بیمهنامههاست.
مدیرعامل بیمه البرز عوامل نقشآفرینی چشمگیر این شرکت در عملکرد سال گذشته صنعت بیمه را برنامهریزی چندجانبه در حوزههای ستادی، شعب و شبکه فروش، تقویت زیرساختها با هدف هوشمندسازی، مدیریت ریسک، خروج پورتفوهای زیانده، پیادهسازی اجرای طرحهای نوین بر پایه سامانه جامع بیمهگری اختصاصی بیمه البرز و … برشمرد و به نمایندگان توصیه کرد: از ظرفیت طرحهای منحصر به فرد شرکت به عنوان فرصتی برای تحول اقتصادی و معیشتیشان نهایت بهره را ببرند و از تمرکز محض بر فروش دیگر محصولات بپرهیزند.
در این نشستها، نمایندگان شعب قزوین و زنجان بیمه البرز نیز به بیان برخی مشکلات کاری خود پرداختند.
در این سفر، معاون توسعه بازار، مدیردفتر مدیرعامل و مدیران امور شعب، روابط عمومی و توسعه بازار، موسی رضایی میرقائد را همراهی نمودند.
- منبع خبر : روابط عمومی بیمه البرز
Tuesday, 22 October , 2024