ذوب آهن اصفهان آمادگی و موافقت خود برای تولید و تحویل سازه‌های مورد نیاز صنعت برق ایران به ویژه تولید نبشی مورد استفاده در دکل‌های انتقال برق شبکه سراسری را اعلام نمود.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب‌آهن اصفهان، این شرکت آمادگی و موافقت خود برای تولید و تحویل سازه‌های مورد نیاز صنعت برق ایران به ویژه تولید نبشی مورد استفاده در دکل‌های انتقال برق شبکه سراسری را اعلام نمود. این اعلام موافقت بر اساس نشست های تعاملی مدیر عامل ذوب آهن اصفهان با مدیرعامل شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع برق ایران (توانیر) صورت گرفت.

در این راستا و با توجه به توافقات به عمل آمده، مدیران توانیر، مدیران عامل و نمایندگان سندیکای دکل‌سازان فلزی برق ایران ۲۰ خردادماه از خط تولید ذوب آهن اصفهان بازدید نمودند و در نشستی با مدیریت‌های معاونت بازرگانی و بهره‌برداری ذوب آهن اصفهان این موضوع امکان‌سنجی شد.

شایان ذکر است اولین جلسه امکان‌سنجی و چگونگی تولید این محصولات فنی ۱۰ خردادماه در شرکت توانیر تهران با حضور مدیران توانیر، معاونت بازرگانی و نمایندگان مدیریت‌های معاونت بهره‌برداری ذوب آهن اصفهان برگزارشد.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت ذوب‌آهن اصفهان