طی مراسمی، رادیوی مجازی مالیات افتتاح و همزمان، از تمبر یادبود این اتفاق تاریخی با حضور رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور و نماینده شرکت ملی پست ایران رونمایی شد.

به گزارش گویای خبر به نقل از شادا، در راستای رویکرد دولت مردمی سیزدهم برای آگاهی‌بخشی و تبیین اثربخش اقدامات صورت پذیرفته، استفاده از ظرفیت‌های متنوع فرهنگ‌سازی، در اولویت کاری خانواده بزرگ وزارت اقتصاد و از جمله سازمان امور مالیاتی کشور قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، با اعلام خبر راه‌اندازی رادیوی مجازی مالیات، این اقدام به عنوان یکی از ابتکارات جدید در دوره تحول آفرینی سازمان امور مالیاتی و در چارچوب تکریم ارباب رجوع و تسهیل و تسریع موضوعات مالیاتی در سطح جامعه مورد اشاره قرارگرفته است.

گفتنی است، رادیوی مجازی مالیات، یک نرم افزار همراه است که در سکوی نرم‌افزاری «مالیات من» بارگذاری شده و مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته مقرر است، محتوای صوتی مناسب در زمینه آموزش قوانین، مقررات دستورالعمل‌ها و همچنین نقطه نظرات اساتید، دانشگاهیان و مقامات و دست‌اندرکاران پیرامون مالیات را تهیه و منتشر نماید.

این گزارش حاکی است: در جریان برگزاری آیین راه‌اندازی رادیوی مجازی مالیات، بصورت نمادین، از تمبر یادبود این رادیو، با حضور نماینده شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران نیز رونمایی شد.

  • منبع خبر : شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران