راهبرد بیمه البرز تقویت نقشآفرینی در چرخه اقتصاد کشور است
مدیرعامل بیمه البرز در جمع نمایندگان استان گیلان گفت: راهبرد بیمه البرز تقویت نقشآفرینی در چرخه اقتصاد کشور است.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل بیمه البرز، موسی رضایی مدیرعامل بیمه البرز با هدف ارایه برنامهها و سیاستهای جدید فروش بیمه البرز در سال جاری و رفع مشکلات شبکه فروش، در جمع نمایندگان استان گیلان حاضر شد.
موسی رضایی تمرکز بر فروش بیمه زندگی پروژهمحور را به عنوان محصولی نوآورانه در راستای جهش تولید ضروری دانست و گفت: سیاست و محور برنامههای بیمه البرز در سال جاری نقشآفرینی در تولید با مشارکت مردم است و قطعا با همراهی شبکه فروش حرفهای بیمه البرز، بیمه زندگی پروژهمحور نیز همچون شوکا، الگوی فروش در صنعت بیمه خواهد شد.
مدیرعامل بیمه البرز با اشاره به کسب موفقیتهای پی در پی بیمه البرز در سال گذشته و امسال گفت: این شرکت در 6 ماهه نخست سال جاری در تمام شاخصها از جمله توانگری مالی، ظرفیت نگهداری و غیره سرآمد صنعت بیمه کشور شد و توانست با تولید حدود 20 هزار میلیارد ریال سود خالص، به تنهایی سهم 23 درصدی از سود صنعت را به خود اختصاص دهد.
موسی رضایی همچنین با تاکید مجدد بر لزوم پرداخت سریع و به موقع خسارت به مشتریان گفت: یکی از نقاط تمایز بیمه البرز و به تبع خوشنامی آن، پرداخت خسارت در کوتاهترین زمان ممکن است که این روند باید مستمر باشد و هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.
مدیرعامل بیمه البرز در پایان توانمندسازی شبکه فروش، برنامهریزی، حرکت در مسیر صداقت و پایبندی به تعهدات را از عوامل مهمی دانست که رضایت مشتریان را در پی داشته است.
معاون توسعه بازار و شبکه فروش بیمه البرز نیز در این مراسم ضمن تقدیر از تلاشهای صادقانه نمایندگان استان گیلان در توسعه فروش بیمههای زندگی، سیاست بیمه البرز را گام نهادن در مسیری فراتر از بیمهگری دانست و گفت: در قالب بیمه زندگی پروژهمحور، برخی پروژههای اقتصادی کشور، تامین مالی میشود که انتفاع تضمینی آن برای بیمهگذاران است متعدد است.
دو تن از نمایندگان فروش بیمه البرز در استان گیلان هم به نمایندگی از دیگر همکاران به بیان مشکلات شبکه فروش پرداختند که برخی از آنها در خلال برگزاری مراسم و با دستور مدیرعامل، مرتفع شد.
در پایان این آیین، نمایندگان برتر شعب رشت و انزلی در فروش طرحهای شوکا و شلر مورد تقدیر قرار گرفتند.