رئیس کل بانک مرکزی با حضور در موسسه مطبوعاتی بازار پول و ارز، از سایت جدید ایبِنا به عنوان رسانه مرجع بانک مرکزی و نظام بانکی کشور رونمایی کرد.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، دکتر علی صالح آبادی امروز ضمن بازدید از موسسه مطبوعاتی بازار پول و ارز و تحریریه سایت خبری تحلیلی ایبِنا، از سایت جدید این خبرگزاری به عنوان رسانه مرجع بانک مرکزی و نظام بانکی کشور رونمایی کرد.

سایت جدید ایبِنا (شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران) از این پس با ظاهری جدید و امکاناتی پیشرفته‌تر از جمله پرونده‌های مساله‌محور، پخش زنده، مشاهده برخط نرخ ارز، طلا و سکه، شاخص بورس تهران و بهای جهانی نفت به خدمات رسانه‌ای خود ادامه خواهد داد.

سرویس‌های سایت جدید ایبنا نیز شامل: سرویس پول و ارز، اقتصاد کلان، بازار های مالی، ‌اقتصاد بین‌الملل، عکس، ویدئو، پرونده ویژه و اخبار به‌روز از اقتصاد ایران و جهان است.

همچنین در نسخه جدید ایبنا به عنوان رسانه مرجع بانک مرکزی و بانک‌ها، سرویس مستقلی به عنوان بانک‌ها ایجاد شده است که این امکان را برای تمامی بانک‌های کشور فراهم می‌کند تا صفحه مخصوص به خود برای انتشار انواع محتوای مکتوب و تصویری داشته باشند.

  • منبع خبر : بانک مرکزی