رویداد «چهرههای شاخص نوآوری در فروش بیمههای زندگی» برگزار شد
رویداد «چهرههای شاخص نوآوری در فروش بیمههای زندگی» توسط بیمه پاسارگاد برگزار شد.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بیمه پاسارگاد، با توجه به اهمیت نوآوری و خلاقیت برای توسعه مهارتهای ارتباطی در فروش و افزایش راندمان در نمایندگان فروش بیمههای عمر و تامین آتیه، بیمه پاسارگاد به عنوان بیمه پیشرو برای اولین بار در کشور با همکاری پلنت اقدام به برگزاری رویداد «چهرههای شاخص نوآوری در فروش بیمههای زندگی» کرد.
در این رویداد با توجه به حجم مشارکتکنندگان، آثار ۱۹۵ نماینده نوآور به مرحله رقابت راه یافت و در نهایت پس از داوری صورت گرفته و بررسی مستندات ارایه شده ۲۰ شرکتکننده به عنوان نمایندگان نوآور در فروش بیمههای زندگی انتخاب شدند.
بیمه پاسارگاد با توجه به اهمیت موضوع نوآوری در فروش و خلق راهکاری نو برای ارتقا توانمندی سازمان فروش خود پای در این عرصه گذاشت و در همایش نمایندگان برتر و نوآور فروش از برگزیدگان رویداد «چهرههای شاخص نوآوری در فروش بیمههای زندگی » تقدیر کرد.