ریتون؛ گام تازه بیمه پاسارگاد در مسیر تحول دیجیتال صنعت بیمه

بیمه‌ پاسارگاد به‌عنوان یکی از بزرگترین بازیگران صنعت بیمه کشور در مشارکتی مهم و موثر، فعالیت‌های فناورانه خود در حوزه بیمه را در شرکتی با نام ریتون متمرکز کرد تا در بخش ارایه راهکارهای نرم‌افزاری و زیرساختی صنعت بیمه، گامی موثر بردارد.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بیمه پاسارگاد، شرکت توسعه دیجیتال بیمه پاسارگاد با نام «ریتـون» از همان ابتدا ماموریت خود را بر طراحی و توسعه نسل دوم راهکار جامع بیمه‌گری (Core2) به عنوان راهکاری نوین برای بازتعریف زیرساخت‌های بیمه‌گری دیجیتال و ایجاد بستر فراگیری مالی در صنعت بیمه کشور متمرکز کرد.

فرهنگ فرزان، مدیرعامل ریتون، در گفت‌وگویی با رسانه‌ها اظهار داشت: «با تکیه بر معماری میکروسرویس و رویکرد کرلس (Coreless)، توانستیم زیرساختی طراحی کنیم که ارایه خدمات بیمه دیجیتال برای تمامی ذی‌نفعان از شرکت‌های بیمه تا شبکه فروش و مشتریان نهایی ساده‌تر، امن‌تر و در دسترس‌تر باشد.

او افزود: ماموریت ریتون فراتر از تولید یک نرم‌افزار است؛ این شرکت به دنبال تغییر تجربه بیمه‌گری در کشور و حرکت به‌سوی خدماتی است که اثر ملموس و پایدار در زندگی مردم داشته باشد.

برای مشاهده گفتگوی کامل مدیر عامل ریتون کلیک کنید

منبع
روابط عمومی بیمه پاسارگاد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا