از مهم‌ترین دغدغه‌های رییس جمهور محبوب و مردمی، مساله تامین مالی ساخت واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن و خانه‌دار شدن مردم بود.

به گزارش گویای خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن– هیبنا، آیت‌الله سیدابراهیم رییسی سه روز پیش از ولادت امام هشتم(ع) در سال ۱۴۰۰ با کسب بیش از ۱۸میلیون رای مردمی رییس جمهور ایران شد و سه سال بعد در آستانه میلاد امام رضا(ع) حین خدمت و بر اثر سانحه سقوط بالگرد به مقام والای شهادت رسید.

مردمی بودن از ویژگی‌های بارز دولت آیت‌الله رییسی بود. حضور در صف اول خدمت‌رسانی به مردم و در بحران‌هایی که همدلی و توجه سران کشور برای آسیب‌دیدگان، بیماران و اقشار گوناگون اهمیت داشت از اقدامات مورد علاقه و اهتمام این شهید خدمت بود.

عملکرد و دستاوردهای دولت سیزدهم و جدیّت و اهتمام پیگیرانه برای تحقق اهداف متعالی دولت در راه ارایه خدمت به مردم، حقیقت مشهودی بود که از روحیه عدالت محورانه، با اخلاص، جهادی و فسادستیز رییس جمهور شهید ایران اسلامی برمی‌آمد.

سید شهید محرومان که به درک درستی از اصلی‌ترین نیاز مردم به ویژه اقشار آسیب‌پذیر رسیده بود؛ بزرگترین آرمان دولت خود را ساخت ۴ میلیون خانه در جای‌جای کشور قرار داد؛ هدفی بزرگ که تمام ظرفیت و جدیت دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط برای پیشبرد آن به کار گرفته شد.

از مهم‌ترین دغدغه‌های رییس جمهور محبوب و مردمی، شهید آیت‌الله رییسی، مساله تامین مالی ساخت واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن بود که در جلسات شورای عالی مسکن و در میدان حضور نیز بر آن تأکید می‌ورزید.

اکنون و از پس این حادثه تلخ و باورنکردنی و با همه آلام حاصل از آن، مقصود و غایت برنامه‌های جاری و آتی بانک مسکن همچون گذشته در مسیر خانه‌‌دار شدن مردم سامان یافته و ان شالله طرح نهضت ملی مسکن با تأسی به نگاه و آرمان بلند شهید راه خدمت و دوشادوش دولت محترم به سرمنزل مقصود خواهد رسید.

  • منبع خبر :  پایگاه خبری بانک مسکن