مدیر کسب و کار شرکت صنایع گلدیران گفت: سهم بازار داخلی محصولات گلدیران بین ۱۰ تا ۱۳ درصد است.

به گزارش گویای خبر، کامشاد فتحی مدیر کسب و کار شرکت صنایع گلدیران در نشست خبری «رونمایی از آخرین دستاوردهای محصولات جی پلاس» گفت: به غیر از سهم قاچاق کالا، سهم بازار محصولات گلدیران بین ۱۰ تا ۱۳ درصد برای محصولات لوازم خانگی و صوتی و تصویری که فقط ۵ سال از تولید آنها می‌­گذرد، دستاورد بسیار خوبی است.

وی افزود: در حال حاضر برای صادرات محصولات جی پلاس برنامه خاصی نداریم ولیکن صادرات در چشم‌اندازهای آینده شرکت قرار دارد. ما به این نتیجه رسیده‌ایم که می‌توانیم محصولات خود را با اعتماد به نفس و خودباوری را با عمق تولید داخل به کشورهای همسایه و دیگر کشورها عرضه کنیم.

مدیر کسب و کار ادامه داد: شرکت صنایع گلدیران با شرکت‌های دانش بنیان همکاری ندارد چراکه در مجموعه گلدیران شرکت‌های توسعه‌ای داریم که در حال حاضر با آنها همکاری داریم. چنانچه بخواهیم به آن عمق‌سازی بیشتر تولیدات داخلی برسیم، شرکت‌های دانش بنیان که در حوزه R&D فعالیت می‌کنند، طبیعتا می‌توانند در آینده جزو همکاران ما در شرکت گلدیران برای کمک به توسعه و تحقیق باشند.

کامشاد فتحی در خصوص تحریم‌ها گفت: ما در مجموعه گلدیران نگران ادامه تحریم ها نیستیم و چنان‌چه تحریم‌ها نیز برداشته شود ما در کنار برندهای مهم دیگر مانند LG تولیدات برند جی پلاس را همواره خواهیم داشت و با افتخار سالیان سال با این برند کار خواهیم داشت و با توسعه سبد محصول به دنبال گسترش کیفیت محصولات هستیم.

وی ادامه داد: ما در خصوص محصولات جی پلاس این قابلیت را پیدا کرده‌ایم که در گروه‌های مختلف محصولی مانند لباسشویی و یخچال بیشترین داخلی‌سازی را داشته باشیم. بنابراین امروزه شرکت گلدیران به هیچ وجه مونتاژکننده محصولات نیست.

ایشان اظهار کرد: بیشترین قطعات محصولات گلدیران همانند شرکت‌های تولیدی دیگر داخلی از کشور چین است و محصولات ما تحت لیسانس LG  نمی‌باشد ولیکن با تکیه بر تجارب گذشته شرکت، با همان استانداردهای برند LG ولی با قیمت تمام شده پایین‌تر، محصولاتمان به بازار عرضه می‌شود.

  • نویسنده : امیرمحمد سلیمانی