سازمان مدیریت صنعتی سومین کنفرانس بین‌المللی راهبری شرکتی را برگزار می‌کند.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی ایدرو، این کنفرانس با حضور مسوولان، مدیران ارشد سازمان‌ها و صاحب‌نظران این حوزه با موضوع اصلی رابطه هیأت‌مدیره و مدیرعامل در تحقق اهداف نظام راهبری شرکتی در روزهای ۲۳ و ۲۴ آبان در مرکز همایش‌های این سازمان برگزار می‌شود.

برخی از محورهای این کنفرانس شامل توسعه و توانمندسازی هیأت‌مدیره و مدیران عامل؛ تقابل یا همکاری مدیران عامل و اعضای هیأت‌مدیره؛ مسوولیت اجتماعی و راهبری شرکتی و همچنین نحوه عملکرد کمیته‌های حسابرسی، ریسک و انتصابات می‌شود.

در این کنفرانس در خصوص تاثیر فناوری اطلاعات و همچنین اثر سیاست‌گذاری دولتی بر راهبری شرکتی در قالب سخنرانی، میزگرد و کارگاه بحث و گفت‌وگو خواهد شد.

نقش حسابرسی داخلی و مستقل در بهبود راهبری شرکتی، بررسی حضور نسل‌های جدید کاری و زنان در هیأت‌مدیره‌ها و تحلیلی بر راهبری شرکتی در کسب و کارهای خانگی و شرکت هلدینگ و کسب و کارهای استارتاپی از دیگر محورهای این کنفرانس دو روزه هستند.

در این کنفرانس، خدمات کلینیک راهبری شرکتی ویژه مدیران عامل و اعضای هیأت‌مدیره به منظور پاسخ‌گویی و مشاوره به آنان ارائه و با صاحبنظران برای انتقال تجارب آنان گفت‌وگو می‌شود.

  • منبع خبر : روابط عمومی ایدرو