سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و افتتاح شرکت فولاد اکسین خوزستان گرامی باد.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، از حماسه‌سازترین جغرافیای تاریخ خوزستان، تا فارسی‌ترین دریای روییده بر زمین و زمان، خلیج همیشه فارس درود می‌فرستیم بر عظمت پرچم پرافتخار ایران سربلند و قوی که زیر آوازه و آبرویش، صنعت ایران با امید در حال فعالیت و سازندگی است.

سوم خردادماه روزی که خرمشهر پاره تن ایران عزیز آزاد شد، در تاریخ این سرزمین نماد مقاومت و فتح و ظفر است.

در سالروز بزرگداشت چنین روز حماسه‌سازی، حماسه‌ای دیگر در صنعت و تولید ایران زمین سروده شد.

شرکت فولاد اکسین خوزستان اولین و تنها تولیدکننده ورق‌های عریض فولادی کشور در ایران و خاورمیانه پا به عرصه حیاتی زیرساختی در صنعت شد. نهالی که در دوران سخت تحریم‌ها در زیر سخت‌ترین فشارهای خارجی به بار نشست و درختی پرثمر شد.

فولاد اکسین خوزستان با تولید با کیفیت‌ترین محصولات به نماد خودباوریِ جوانان و متخصصان صنعت و اقتصاد کشور و تجلی خودباوری ملی ما تبدیل شده است.

این دستاورد ارزشمند انقلاب، مرهون همت و تلاش شبانه‌روزی کارگران، کارکنان و مدیران  سخت‌کوش، دلسوز و جهادی است که از ابتدای بهره‌برداری این شرکت تا به امروز از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و محکم و استوار در حال خدمت،تلاش و مجاهدت هستند.

روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان سالروز افتتاح شرکت فولاد اکسین،اکسیژن صنعت ایران را که آغازگر جریان رونق و شکوفایی اقتصادی بود گرامی می‌دارد و این فرصت را برای قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کارگران و کارکنان پرتلاش، جهادگران واحدهای مختلف شرکت مغتنم می‌شمارد و به همه همکاران عزیز خسته نباشید و دست مریزاد عرض می‌کند.

پاسداشت این عظمت در کلام و کلمه نمی‌گنجد که عشق به سربلندی ایران عزیزمان افتخاری بس بزرگ و جاودانه است.

از خداوند متعال توفیق روزافزون و موفقیت‌های مستمر همه تلاشگران صنعت و تولید و تجارت میهن عزیزمان را در سایه عنایت حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله و تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب مسالت می‌نماییم.

لازم است یاد و خاطره سید شهیدان خدمت، خادم الرضا شهید دکتر رییسی، رییس جمهور محبوب و مردمی را گرامی بداریم و آرزو کنیم رهروانی صادق برای شهدای عزیز باشیم.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان