وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تقدیر از «صادق عباسی شاهکوه»، در حکمی سید محمدامین آقامیری را به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب کرد.

 گویای خبر – پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، همچنین عباسی شاهکوه به عنوان مشاور وزیر و مجری طرح توسعه فیبر نوری منازل و کسب‌ و کارها و «مهدی چمن‌زاد» به سمت عضو هیات مدیره شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران منصوب شدند.

آقامیری دارای مدرک دکتری مدیریت، کارشناسی ارشد مدیریت MBA و کارشناسی مهندسی برق هر سه از دانشگاه صنعتی شریف است. وی پیش از این معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات بود. آقامیری بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت در بخش خصوصی و شرکت‌های فناور و دانش بنیان و راهبری تولید و توسعه محصولات فناورانه را در کارنامه خود دارد.

همچنین صادق عباسی شاهکوه دارای مدرک دکتری مهندسی مخابرات از دانشگاه بریستول انگلستان و کارشناسی ارشد مهندسی مخابرات از دانشگاه صنعتی شریف است. وی پیش از این معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی بود. مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، معاون فنی و امور بین‌الملل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، رئیس دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات و رئیس پژوهشکده فناوری ارتباطات از جمله مهمترین سوابق و مسوولیت‌های وی در بیش از ۲۸ سال فعالیت در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

همچنین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر و تشکر از خانم «مرادی»، در حکمی مهدی چمن زاد را به سمت عضو هیات مدیره شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

مهدی چمن زاد دارای مدرک کارشاسی ارشد مدیریت سیستم‌ها و بهره‌وری از دانشگاه صنعتی امیرکبیر است. وی دارای سوابق متعدد مدیریتی از قبیل عضو هیات مدیره و معاون سازمان منطقه آزاد کیش، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت تدبیر مشاور طرح، مدیرعامل و عضو هیات مدیره بندر و فرودگاه کیش، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت استیل آذین ایرانیان و مدیرعامل موسسه توسعه کارآفرینی حکمت است.

  • منبع خبر : وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات