معاون وزیر صمت گفت: شرکت ملی پست به‌عنوان یک مکمل و توسعه‌دهنده توانسته نقش مهمی در اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک ایفا کند.
به گزارش گویای خبر به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت ملی پست، موسوی ابراز امیدواری کرد: در نمایشگاه دوم  صنعت پست، شاهد افتتاح طرح‌های خوبی در حوزه پست هوشمند و اقتصاد دیجیتال باشیم.
وی با بیان این که پست در حال حاضر روش‌های قدیمی و رویکردهای سنتی را کنار گذاشته، تصریح کرد: شرکت ملی پست اکنون، شبکه عظیم و لجستیک خود را در اختیار شرکت‌های نرم‌افزاری و دانش‌بنیان قرار داده که امید است در کنار پست بتوانیم  نوید خبر خوبی را در توسعه این صنعت داشته باشیم.
در ادامه بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران، تراکنش‌های مالی اقتصاد دیجیتال را مهم‌ترین بعد این فعالیت دانست و گفت: پست بانک ایران به‌ عنوان تخصصی‌ترین بانک در توسعه فناوری نقش ایفا می‌کند.
او حرکت در مسیر اقتصاد بی‌وزن را راهبردی دانست و افزود: تحولات حمل و نقل و لجستیک و پست اجتناب‌ناپذیر است بنابراین باید تراکنش‌های مالی نیز با حداقل هزینه صورت گیرد که تداوم گر شعار امسال یعنی «مهار تورم و رشد تولید» باشد.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت ملی پست