معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از تصویب ضوابط و مقررات تبدیل وضعیت استخدامی پزشکان همکار بخش درمان مستقیم این سازمان در هیات‌ امنای سازمان تامین‌اجتماعی و صندوق‌های تابعه در روز شنبه یکم بهمن ماه خبر داد.

 گویای خبر – به گزارش پایگاه خبری سازمان تأمین‌ اجتماعی، دکتر مهدی اسلامی معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: ضوابط تبدیل وضعیت استخدامی پزشکان همکار این سازمان و تثبیت وضعیت اشتغال آنان با پی‌گیری و تأکید مدیرعامل سازمان، به پیشنهاد معاونت درمان و همراهی همه ارکان سازمان به هیات‌ امنا ارائه و به تصویب رسید که ان‌شاءالله نقش مؤثری در رفع دغدغه‌ها و تثبیت امنیت شغلی پزشکان در حال فعالیت در مراکز درمانی ملکی تأمین‌اجتماعی خواهد داشت.

وی افزود: تبدیل وضعیت استخدامی پزشکان مراکز درمانی ملکی تأمین‌اجتماعی از سال ۹۴ به این سو انجام نشده بود و خوشبختانه با پی‌گیری‌های صورت‌گرفته این موضوع در جلسه اخیر هیأت‌ امنا که با حضور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی برگزار شد، در دستور کار قرار گرفت و به تصویب رسید. این مصوبه پس از طی مراحل قانونی و ابلاغ به واحدهای اجرایی این سازمان، به‌ زودی اجرا می‌شود و جزییات آن نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.
معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به این که تأمین‌اجتماعی متعلق به بیمه‌شدگان است و یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین خدمات این سازمان به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران، تأمین و ارائه خدمات درمانی است، گفت: بیش از ۵۰ درصد از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه تأمین‌اجتماعی هستند که حوزه درمان تأمین‌اجتماعی به این جامعه بزرگ خدمت‌رسانی می‌کند. بخش درمان تأمین‌اجتماعی، به‌نوعی ویترین خدمات این سازمان و اولین جایگاه خدمت‌رسانی به ذی‌نفعان است.

  • منبع خبر : پایگاه خبری سازمان تأمین‌ اجتماعی