طرح تسهیلاتی «مروارید» بانک ملی ایران طی مراسمی با حضور ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک، اعضای هیأت‌مدیره و هیأت عامل رونمایی شد.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، سقف تسهیلات در طرح «مروارید»، پنج میلیارد ریال با نرخ سود ۲۳، ۲۰ و ۱۷ درصد است و در قالب این طرح، مشتریان می‌توانند در چارچوب ضوابط و مقررات بانک مرکزی نزد بانک ملی ایران سپرده‌گذاری کرده و بعد از گذشت حداقل ۶ ماه مطابق شرایط تعیین شده، از تسهیلات بهره‌مند شوند.

این طرح در قالب عقد مرابحه بوده و جامعه هدف افتتاح‌کننده حساب اشخاص حقیقی و حقوقی و جامعه هدف دریافت‌کننده تسهیلات تمامی اشخاص حقیقی خواهند بود.

بدین ترتیب اشخاص حقوقی (سازمان‌ها و شرکت‌ها) هم می‌توانند نسبت به افتتاح حساب ویژه طرح اقدام کرده و در ازای امتیاز حاصله، کارکنان خود را برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی کنند.

بازپرداخت تمامی  تسهیلات موضوع طرح به صورت اقساطی با اقساط ماهانه، مساوی و متوالی خواهد بود.

همچنین پس از گذشت حداقل ۶ ماه از افتتاح حساب، متقاضی می‌تواند امتیاز اخذ تسهیلات موضوع این دستورالعمل را به سایرین انتقال دهد.

محدودیتی در انتقال امتیاز به افراد مختلف توسط اشخاص حقیقی و پذیرش امتیاز از دیگران وجود ندارد.

به ازای هر ۱۰ میلیون ریال در هر یک ماه، یک امتیاز به مشتری تعلق می‌گیرد و مبنای محاسبه امتیاز، حداقل مانده روزانه حساب ویژه طرح است.

گفتنی است؛ این طرح با هدف پاسخ‌گویی به نیازهای همه مشتریان طراحی شده و متقاضیان می‌توانند برای دریافت این تسهیلات به شعب بانک ملی ایران مراجعه کنند.

  • منبع خبر : روابط عمومی بانک ملی ایران