مجید بهزادپور در آیین رونمایی از بیمه نامه جدید بازنشستگی بیمه پاسارگاد، یکی از مهمترین اهداف بیمه‌های زندگی را حل مشکل بازنشستگی اعلام کرد.

 گویای خبر – به گزارش روابط عمومی بیمه مرکزی، بهزادپور در این مراسم رشد ۱۹ درصدی شبکه فروش تخصصی بیمه زندگی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: سهم ۵۶ درصدی نمایندگان بیمه‌های عمر از شبکه فروش صنعت بیمه نشان از توجه شرکت‌های بیمه به تقویت بیمه‌های زندگی دارد.
وی افزود: صنعت بیمه در کنار بازار سرمایه و بانک با تقویت بیمه‌های زندگی درصدد است با تجهیز منابع پس اندازی به سمت سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های اقتصادی حرکت کند و این یکی از وظایف بیمه‌های زندگی است.
رئیس کل بیمه مرکزی خاطر نشان کرد: در طی سال‌های اخیر در مسیر رشد بیمه‌های زندگی با فراز و نشیب زیادی روبرو بودیم که خوشبختانه با رشد مستمر و آهسته‌ای که داشته در سال ۱۴۰۰ بیمه‌های زندگی توانسته به رشد ۱۵٫۸ درصدی نسبت به کل پرتفوی صنعت بیمه دست یابد.
بهزادپور با اشاره به افزایش جمعیت رو به بازنشستگی در کشور گفت: در حال حاضر یکی از معضلات دولت و کشور، تامین بودجه برای صندوق‌های بازنشستگی است که امسال ۱۸ درصد بودجه کشور (۳۵۰ هزار میلیارد تومان) برای کمبود صندوق‌های بازنشستگی صرف شده است و یکی از برنامه‌های بیمه مرکزی حل این مشکل با استفاده از بیمه‌های زندگی است.
وی ضمن تقدیر از اقدامات خوب بیمه پاسارگاد در گسترش بیمه‌های زندگی و ایجاد ساختار سازمانی و ساماندهی شبکه فروش بیمه‌های زندگی تصریح کرد: بیمه تکمیلی بازنشستگی پاسارگاد در فروش انفرادی از موفقیت خوبی برخوردار بوده است و امیدوارم با تبلیغات و اطلاع‌رسانی موثر، سازمان‌ها بتوانند از این ظرفیت برای کاهش دغدغه‌های کارکنان خود برای ایام بازنشستگی بهره گیرند.

  • منبع خبر : روابط عمومی بیمه مرکزی