نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان، عملکرد بانک مسکن در نهضت ملی مسکن را قابل تحسین و ستودنی دانست.

به گزارش گویای خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن– هیبنا، آیت الله محسن حیدری در دیدار با مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان و هیات همراه با تمجید از عملکرد بانک مسکن در بخش‌های مختلف به خصوص ساخت مسکن برای افراد کم درآمد گفت: طرح نهضت ملی مسکن یکی از بسترهای مناسب برای خانه‌دار کردن مردم است و عملکرد بانک مسکن در این خصوص بسیار قابل تحسین و ستودنی به شمار می‌رود.

وی افزود: این حجم از تسهیلات از سوی بانک مسکن در استان خوزستان، نمونه یک کار جهادی است و به نظر من نیاز است سایر دستگاه‌ها هم این حجم از تلاش شبانه‌روزی بانک مسکن را الگو قرار دهند تا بتوانیم خدمات بیشتری به مردم استان ارایه دهیم.

یاور عسکری مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان نیز در این دیدار با اشاره به این که بانک مسکن همواره خود را یک بانک مردمی می‌داند که تاکنون در راستای خانه‌دار کردن مردم گام برداشته است؛ بیان کرد: یکی از راهبردهای اصلی بانک مسکن در مدت اخیر، طرح نهضت ملی مسکن بوده است که بزرگ‌ترین طرح عمرانی دولت برای خدمت به مردم به شمار می‌رود.

وی افزود: تا پایان سال ۱۴۰۲ در قالب طرح نهضت ملی مسکن، اعتباری بالغ بر ۵۶ هزار میلیارد ریال برای ساخت ۱۳ هزار و ۹۱۶ هزار واحد مسکونی در استان خوزستان از سوی این بانک به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است و کارکنان این مدیریت تلاش قابل توجهی برای سرعت بخشیدن به پرداخت این تسهیلات از خود نشان داده‌اند. ضمن این که برخی پروژه‌ها سرعت خوبی در ساخت وساز دارند و به زودی به متقاضیان واگذار می‌شوند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری بانک مسکن