رضا امیدی از جانمایی غرفه‌های پنجمین نمایشگاه تخصصى بین‌المللی کاغذ و مقوا خبر داد و گفت: مذاکرات برای حضور هیات‌های تجاری از کشورهای منطقه و همسایه ادامه دارد و تاکنون توانستیم اقدامات خوبی در این زمینه انجام دهیم.

به گزارش گویای خبر به نقل از خبرگزاری کتاب ایران، رضا امیدی، رئیس  پنجمین نمایشگاه تخصصى بین‌المللی کاغذ و مقوا با اشاره به پایان جانمایی غرفه‌ها برای حضور در این نمایشگاه، گفت: جانمایی غرفه همه شرکت‌ها، غرفه‌داران و تشکل‌های صنفی برای حضور در پنجمین دوره نمایشگاه کاغذ و مقوا انجام شده و شماره غرفه و سالن محل استقرار نیز به مجموعه‌ها اطلاع‌رسانی شده است.

وی ادامه داد: امسال نمایشگاه در فضایی به وسعت ۸ هزار مترمربع و در سالن‌های ۴۴a، ۴۴b، ۴۰ و ۴۰a برگزار می‌شود که همین میزان نسبت به سال قبل بیش از ١٠٠ درصد افزایش داشته است.

امیدی با بیان این که از ٢٩ تیر سالن‌ها به غرفه‌داران تحویل داده خواهد شد، عنوان کرد: شرکت‌ها می‌توانند فرآیند غرفه‌سازی را از این تاریخ آغاز کنند و تجهیز غرفه‌ها نیز روز ١ مرداد ماه انجام خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به حضور ۱۲۰ شرکت داخلی و خارجی، تاکید کرد: مذاکرات برای حضور هیات‌های تجاری از کشورهای منطقه و همسایه ادامه دارد و تاکنون توانستیم اقدامات خوبی در این زمینه انجام دهیم.

امیدی در ادامه به افتتاح نمایشگاه یکشنبه (٢ مرداد‌ماه) اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با حضور جمعی از مدیران و مسئولان کشور افتتاح خواهد شد و طی چهار روز از ساعت ٨ تا ١۵ آماده استقبال از بازدیدکنندگان خواهد بود.

پنجمین نمایشگاه تخصصى بین‌المللی کاغذ و مقوا از ۲ تا ۵ مرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

نشست خبری پنجمین نمایشگاه تخصصی کاغذ برگزار می‌شود - خبرگزاری مهر | اخبار  ایران و جهان | Mehr News Agency

 

  • منبع خبر : خبرگزاری کتاب ایران