مشتریان بانک ملت از این پس می‌توانند خدمات بانک‌داری اینترنتی را بدون مراجعه به شعبه و به صورت کاملا غیر حضوری فعال‌سازی کنند.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملت، مشتریان گرانقدر با مراجعه به سامانه بانک‌داری اینترنتی اشخاص حقیقی بانک ملت به نشانی ebanking.bankmellat.ir و انتخاب گزینه فعال‌سازی در صفحه ورود می‌توانند از طریق فعال‌سازی با اطلاعات کارت بانکی و یا فعال‌سازی با برنامه کاربردی امضای ملت، رمز عبور دریافت و بانکداری اینترنتی را فعال کنند.

پیش از این برای فعال‌سازی خدمت بانک‌داری اینترنتی، مراجعه به یکی از شعب بانک ملت و احراز هویت حضوری الزامی بود.

بانک‌داری اینترنتی یکی از جامع‌ترین کانال‌های ارایه خدمات غیرحضوری بانک ملت است که بخش عمده‌ای از نیازهای بانکی مشتریان را برطرف می‌سازد.

  • منبع خبر : روابط عمومی بانک ملت