قدردانی از عملکرد بانک ملی ایران در سامانه «فواد»؛ الگوی پاسخگویی به مشتریان
بانک ملی ایران در ارزیابیهای ماهانه سامانه «فواد» رتبه نخست را کسب کرد و به عنوان بانک منتخب در پیگیری و پاسخگویی به شکایات مشتریان شناخته شد.
گویای خبر – به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در تازهترین ارزیابیهای سامانه «فواد»، بازرسی بانک ملی ایران با عملکرد برجسته در پاسخگویی به شکایات مشتریان و تعامل موثر در ارایه خدمات، توانست جایگاه نخست را به خود اختصاص دهد. این موفقیت نشاندهنده تعهد بانک به ارایه خدماتی با کیفیت و توجه ویژه به رضایت مشتریان است.
سامانه فوریتهای اداری فواد 128، در استانهای قزوین، البرز و تهران فعال شده است و به زودی در استانهای دیگر نیز فعال میشود.
گفتنی است، سامانه فواد، سامانهای است که با هدف شناسایی، پیگیری و حل سریع مشکلات اربابرجوع، به بستری هوشمند برای پاسخگویی و نظارت ایجاد شده است.




