قدردانی از عملکرد بانک ملی ایران در سامانه «فواد»؛ الگوی پاسخ‌گویی به مشتریان

بانک ملی ایران در ارزیابی‌های ماهانه سامانه «فواد» رتبه نخست را کسب کرد و به عنوان بانک منتخب در پی‌گیری و پاسخ‌گویی به شکایات مشتریان شناخته شد.

گویای خبر – به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در تازه‌ترین ارزیابی‌های سامانه «فواد»، بازرسی بانک ملی ایران با عملکرد برجسته در پاسخ‌گویی به شکایات مشتریان و تعامل موثر در ارایه خدمات، توانست جایگاه نخست را به خود اختصاص دهد. این موفقیت نشان‌دهنده تعهد بانک به ارایه خدماتی با کیفیت و توجه ویژه به رضایت مشتریان است.

سامانه فوریت‌های اداری فواد 128، در استان‌های قزوین، البرز و تهران فعال شده است و به زودی در استان‌های دیگر نیز فعال می‌شود.

گفتنی است، سامانه فواد، سامانه‌ای است که با هدف شناسایی، پی‌گیری و حل سریع مشکلات ارباب‌رجوع، به بستری هوشمند برای پاسخ‌گویی و نظارت ایجاد شده است.

منبع
روابط عمومی بانک ملی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا