قرارداد تامین مالی ساخت ۲۷۶۰ واحد از پروژه «کوی پرواز» همدان میان بانک مسکن استان همدان و سازندگان پروژه به امضا رسید.

به گزارش گویای خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن– هیبنا، حسن خطیب زاده مدیر شعب بانک مسکن استان همدان با بیان این مطلب گفت: با توجه به پی‌گیری‌های مکرر صورت گرفته توسط مسوولان و مساعدت مدیران ارشد بانک، قرارداد ساخت ۲۷۶۰ واحد از «کوی پرواز» همدان به مبلغ ۱۵ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال به امضا رسید و پس از انجام اقدامات اولیه این تسهیلات پرداخت می‌شود.

مدیر شعب استان همدان در خصوص کوی پرواز همدان اظهار داشت: پروژه ۱۱ هزار واحدی «کوی پرواز» بزرگترین سایت نهضت ملی استان همدان از آغاز طرح تاکنون است که تامین مالی ساخت ۲۷۶۰ واحد آن به بانک مسکن استان همدان واگذار شده است.

حسن خطیب زاده در ادامه در خصوص عملکرد بانک در طرح نهضت ملی مسکن گفت: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد ۶ هزار و ۷۳۶ واحد مسکونی در قالب ۲ هزار و چهار پروژه به بانک مسکن استان همدان معرفی شد که قرارداد ساخت چهار هزار و ۹۳۳ واحد مسکونی آن به مبلغ ۲۰ هزار و ۳۸۹ میلیارد ریال منعقد شده است.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت مسئولین استانی و سازمان‌های مرتبط با نهضت ملی به ویژه راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از بانک مسکن و هدایت منابع مالی و پیمانکاران پروژه‌ها به سوی بانک مسکن، بستر لازم برای نقش‌آفرینی بانک مسکن استان همدان در نهضت ملی بیش از پیش فراهم شود.

  • منبع خبر :  پایگاه خبری بانک مسکن