رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده اعلام کرد که هرگونه ثبت‌نام برای اسقاط خودرو و موتورسیکلت فرسوده تنها باید در سایت ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده انجام شود.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی ایدرو، «مهران سالاریه» رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده، با اشاره به این که بر اساس قانون متولی اسقاط خودروهای فرسوده در کشور ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده است، گفت: بر این اساس متقاضیان اسقاط خودرو و موتورسیکلت فرسوده باید به سایت این ستاد به نشانی nnhk.ir مراجعه و پس از ثبت‌نام به‌عنوان متقاضی، نسبت به ثبت وسیله نقلیه فرسوده خود در سامانه و پس از آن انتخاب نزدیکترین مرکز اسقاط اقدام کنند.

وی اضافه کرد: برندگان قرعه‌کشی در طرح‌های جایگزینی شرکت‌های خودروسازی داخلی نیز می‌توانند وضعیت اسقاط خودروی فرسوده خود را در این سایت مشاهده کنند.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده با تاکید بر این که ثبت‌نام در سامانه ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده رایگان است، خاطرنشان کرد: در صورتی که غیر از سامانه ستاد، ثبت‌نامی برای خودروهای فرسوده صورت گیرد و یا درخواست وجهی انجام شود، کلاهبرداری است.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده با بیان این که مراکز اسقاط نیز مکلفند تنها از طریق این سامانه نسبت به پذیرش متقاضیان اقدام کنند، تاکید کرد: پذیرش متقاضیان اسقاط خودروهای فرسوده بدون ثبت‌نام در سایت ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده ممنوع است و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

سالاریه همچنین گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف در این خصوص را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا پی‌گیری لازم و برخورد با متخلفان صورت گیرد.

  • منبع خبر : روابط عمومی ایدرو