وزیر فرهنگ در حکمی محمدامین حاجی هاشمی را به عنوان مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای منصوب کرد.

به گزارش گویای خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به محمدامین حاجی میرزایی آمده است:

جناب آقای مهندس محمد امین حاجی هاشمی

با عنایت به شایستگی، تجربه و توانمندی جنابعالی و در اجرای ماده ۸ اساسنامه بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و به استناد صورتجلسه هیأت مدیره آن بنیاد مورخ ۱۴۰۱/۶/۱۶ و تایید هیات امنا به موجب این حکم به سمت مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای منصوب می شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و همکاری و تعامل با اعضای هیات مدیره و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود این صنعت، در جهت حمایت، رشد و ارتقای موضوع بازی‌های ویدیویی و رایانه‌ای و تدوین راهبردها و سیاست‌های مناسب و ایجاد زمینه برای شکوفایی خلاقیت‌های جوانان و انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

مزید توفیق جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند متعال خواستارم.

گفتنی است، محمدامین حاجی هاشمی دانش آموخته مدیریت رسانه است و وی مدیر بخش بازی‌های رایانه‌ای چهارمین و پنجمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است.

وی همچنین سابقه همکاری در تدوین برنامه ملی بازی‌های رایانه‌ای (مصوب شورای عالی فضای مجازی) در مرکز ملی فضای مجازی و عضویت در هیات مدیره بنیاد و نیز تدوین استراتژی در حوزه بازی در شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات را در کارنامه کاری خود دارد.

یادآور می‌شود، پیش از این سید صادق پژمان عهده دار این مسئولیت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

 

  • منبع خبر :  پایگاه اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی