مراسم تجلیل از یک‌صد مشتری برتر بانک سپه برگزار شد

طی مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت‌مدیره، هیأت عامل، مدیران ارشد، مدیران مناطق استان تهران و روسای شعب مستقل ممتاز، از یک‌صد مشتری برتر بانک سپه به مناسبت یک‌صد‌سالگی این بانک تقدیر به عمل آمد.

به گزارش گویای خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، دکتر اکبر کشاورزیان عضو هیأت عامل و معاون بانکداری شرکتی و تجاری در این مراسم که روز چهارشنبه دهم اردیبهشت‌ماه در محل باشگاه کارکنان بانک برگزار شد، با اشاره به وقایع و رویدادهای تاریخ یک‌صدساله بانک سپه، گفت: نظام بانکداری ایران با تأسیس بانک سپه متولد می‌شود.

این بانک در دوره‌ای پا به عرصه وجود گذاشت که کشور فاقد پول ملی بود و از این‌رو یک‌صدسالگی بانک سپه مصادف با یک‌صدسالگی نظام بانکی کشور است.

دکتر کشاورزیان نخستین اقدام بانک سپه را توسعه نظام بانکی در کشور بیان کرد و افزود: حدود 25 درصد از نقدینگی کشور در اختیار نخستین بانک ایرانی است، لذا بخش قابل توجهی از توسعه اقتصادی کشور طی یک قرن اخیر مرهون فعالیت‌ها و اقدامات این بانک بوده است.

وی در ادامه با اشاره به نقش بانک سپه در دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، خاطرنشان کرد: بانک سپه طی حیات یک‌صدساله خود همواره در صف مقدم خدمت به مردم قرار داشته و وظایفش را به درستی و به نحو مطلوب انجام داده است.

دکتر کشاورزیان با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های بانک سپه طی دهه‌ها در حوزه‌های اقتصادی و توسعه‌ای کشور، گفت: مشتریان از ارکان اصلی بانک هستند و بانک سپه به شرکا و مشتریان خود افتخار می‌کند.

در ادامه این مراسم، تعدادی از مشتریان نمونه بانک در سخنانی به ارایه تجربیات خود در فعالیت‌های اقتصادی، تعامل و همکاری با بانک سپه پرداختند و اقدامات، خدمات و تسهیلات این بانک را در پیشبرد اهداف اقتصادی خود موثر و تعیین‌کننده عنوان کردند.

در پایان این مراسم نیز مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره با اهدای لوح از یک‌صد مشتری برگزیده بانک تقدیر به عمل آوردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا