موسی رضایی: روابط عمومی بیمه البرز خوش درخشید

مدیرعامل بیمه البرز همزمان با فرا رسیدن 27 اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات به دیدار کارکنان مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل رفت.

گویای خبر – به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه البرز٬ مدیرعامل بیمه البرز با تحسین عملکرد حرفه‌ای و واکنش به موقع مدیریت روابط عمومی در مواجهه با بحران اخیر ناشی از آتش سوزی در اسکله شهید رجایی، تأکید کرد: روابط عمومی این شرکت توانسته با اقداماتی هوشمندانه، چهره‌ای مسوولیت‌پذیر، پاسخ‌گو و مقتدر از بیمه البرز در افکار عمومی ترسیم کند.

در این دیدار، مدیرعامل بیمه البرز با تأکید بر نقش محوری روابط عمومی در تحقق اهداف راهبردی سازمان‌ها، اظهار داشت: روابط عمومی از جایگاهی کلیدی در ساختار سازمانی برخوردار است و با ارتقای توانمندی‌های حرفه‌ای خود، می‌تواند نقشی تعیین‌کننده در شکل‌دهی به افکار عمومی و پیشبرد مأموریت‌های سازمان ایفا کند.

مدیرعامل بیمه البرز همچنین رشد ایده‌های نو و بروز خلاقیت در روابط عمومی را ضرورتی حیاتی برای پاسخ‌گویی به تحولات پرشتاب رسانه‌ای عنوان کرد و افزود: روابط عمومی باید با جلوگیری از گسست ارتباطی، زمینه‌ساز تعامل سازنده و مستمر میان سازمان و ذی‌نفعان باشد و بستر مناسبی برای بروز نوآوری، تولید محتوای هوشمندانه و روایت‌سازی اثربخش فراهم آورد.

وی در پایان ضمن تبریک روز روابط عمومی به فعالان این حوزه، از تلاش‌های شبانه‌روزی تیم روابط عمومی بیمه البرز در مسیر ارتقا تصویر حرفه‌ای شرکت و افزایش سرمایه اجتماعی تقدیر و بر استمرار این رویکرد اثربخش در مسیر توسعه سازمان تأکید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا